Aktualności

L jak Landcar, l jak lider rynku

22
17 / 01 / 2019

Nowy rok to świetny moment, aby zadbać o swój samochód. Albo ewentualnie zmienić go na nowszy model. W obu przypadkach warto przy tym skorzystać z pomocy specjalistów, którzy od lat zbierają dobre opinie za swoją pracę. A do takich bez wątpienia zaliczają się pracownicy salonu Kia Landcar – autoryzowanego dealera marki Kia i jednego z partnerów Łódzkiego Klubu Sportowego.

Co przede wszystkim wyróżnia Kia Landcar na rynku, to wieloletnie doświadczenie. W tym roku firma świętuje już ćwierćwiecze istnienia i 15-lecie bycia autoryzowanym dystrybutorem marki Kia. Chcąc sprostać oczekiwaniom klientów, Kia Landcar już dawno przestał też być tylko miejscem, gdzie można kupić auto, a potem dokonać jego serwisu. Ludzie związani ze zlokalizowaną na pograniczu Łodzi i Starowej Góry firmą z roku na rok podnoszą swoje kwalifikacje i podejmują kolejne działania mające na celu dalszy jej rozwój. Łatwo to porównać do funkcjonowania klubu piłkarskiego, w którym tylko systematyczny trening wszystkich piłkarzy daje zespołowi szansę gry o najwyższe cele w danej lidze.

Nic zatem dziwnego, że pracownicy Kia Landcar z dumą wskazują dziś na rozbudowany salon sprzedaży, serwis i pomieszczenia warsztatowe. Co istotne, w parze z coraz lepszym zapleczem cały czas idą nowe udogodnienia dla klientów. Trzeba bowiem podkreślić, że w ostatnich latach Kia Landcar poszerzył zakres swoich usług o takie sfery działalności jak: wypożyczalnię aut, sprzedaż flotową, outlet aut używanych, assistance czy stację kontroli pojazdów. Dlatego z jego usług chętnie korzystają już nie tylko klienci indywidualni, ale i firmowi – na czele z przedstawicielami branży farmaceutycznej, budowlanej oraz transportowej. Doszukując się dalej sportowych analogii, możemy stwierdzić, że to trochę jak z drużyną piłkarską, której grę zaczęli doceniać nie tylko pojedynczy kibice, ale i całe firmy, których przedstawiciele zaczęli się pojawiać tłumnie na meczach w strefach typu Skybox.

Przepis Kia Landcar na spełnienie wymagań coraz bardziej wybrednych klientów jest przy tym banalnie prosty – to kombinacja dwóch elementów: bardzo dobrze wykwalifikowanego personelu i możliwie najkorzystniejszego stosunku jakości do ceny oferowanych produktów. Z tego też powodu w Kia Landcar, podobnie jak i w drużynie piłkarskiej, nie ma postaci mniej i bardziej ważnych. Jak na boisku równie istotne dla końcowego wyniku zadania mają do wykonania bramkarz, defensywny pomocnik czy napastnik, tak tutaj równie cenna jest praca specjalisty do spraw sprzedaży, mechanika, lakiernika czy doradcy ds. finansowych i ubezpieczeń.

Jak na rozsądnie zbudowaną drużynę przystało, w Kia Landcar ciężko dzisiaj dopatrzeć się słabych punktów. Nie brakuje za to mocnych punktów, dzięki czemu można zaoszczędzić sporo czasu, nerwów i… pieniędzy. Wystarczy choćby wziąć pod lupę wypożyczalnię Kia Landcar, która oddaje do dyspozycji klientów szereg samochodów z segmentu B, C oraz D. Flota samochodowa wypożyczalni stworzona została w taki sposób, aby każdy znalazł w niej odpowiedni dla swoich potrzeb model. Oferta jest regularnie powiększana i uaktualniana w odniesieniu do zapotrzebowania rynku. Trzeba też podkreślić, że wszystkie samochody w wypożyczalni Kia Landcar posiadają pełny pakiet ubezpieczenia OC, AC i Assistance. A przy umowach długoterminowych, a także dla stałych klientów firmy, w grę wchodzą atrakcyjne rabaty (do negocjacji).

Po stronie plusów należy też zapisać punkt sprzedaży samochodów używanych, czyli Landcar Outlet. Wszystkie oferowane w nim auta są sprawdzonymi pojazdami, posiadającymi gwarancję autentyczności prezentowanych danych. Ułatwieniem jest ponadto, podobnie jak w przypadku zakupu nowego auta, elastyczność przy wyborze formy finansowania całej transakcji. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze kompleksowa obsługa posprzedażowa wybranego samochodu. Kia Landcar jako autoryzowany serwis marki Kia zajmuje się naprawami gwarancyjnymi samochodów Kia, ale oferuje także pogwarancyjne usługi pojazdów innych marek. W ramach Serwisu Kia Landcar można zamówić usługi z różnych dziedzin – od „zwykłej” mechaniki, elektromechaniki oraz blacharstwa i lakiernictwa, przez geometrię kół, serwisy opon i klimatyzacji, aż po przeglądy w stacji kontroli pojazdów.

Przede wszystkim jednak w Kia Landcar można spełnić swoje marzenie o posiadaniu nowego auta – dopasowanego do potrzeb i możliwości finansowych. Spośród aut typowo miejskich salon oferuje między innymi: malutkie Picanto, nieco większe Rio czy kompaktowego Nowego Ceeda. Wśród samochodów rodzinnych do wyboru są natomiast m.in.: Venga, Nowy Ceed Kombi, a także Nowy Sportage. W kategorii SUV-ów i crossoverów, poza ostatnim z wymienionych modeli, w grę wchodzą jeszcze m.in.: Stonic, Niro Hybrid oraz Nowe Sorento. Ciekawie wygląda też oferta z segmentu aut luksusowych, do których Kia zalicza – oprócz Nowego Sorento – także Nową Optimę i wyróżniającego się sportową sylwetką Stingera oraz wprowadzony na rynek w styczniu tego roku Nowy ProCeed. Więcej szczegółowych informacji o tych i pozostałych modelach udzielają oczywiście sprzedawcy Kia Landcar.

Należy jeszcze podkreślić, że wszystkie nowe auta zakupione w salonie Kia Landcar objęte są 7-letnią gwarancją podstawową (lub 150 000 km). Do tego dochodzi jeszcze pakiet innych gwarancji: na perforację blach nadwozia – 12 lat (lub 150 000 km), na powłokę lakierową – 5 lat (lub 150 000 km), na fabryczne zestawy audio oraz nawigację i centra multimedialne – 3 lata (lub 100 000 km), a także na akumulator – 2 lata (lub 150 000 km). Nie sposób też pominąć faktu, iż Kia Landcar jest częścią ogólnoświatowej sieci dealerskiej, która obejmuje obecnie 180 państw ze wszystkich stron świata. Taki zasięg robi wrażenie, ale wolno zapominać, że historia marki Kia liczy już niemal 75 lat. Kia Motors Corporation powstała bowiem w maju 1944 roku i jest najstarszym producentem pojazdów silnikowych w Korei (choć początkowo wytwarzała rowery i motocykle). Współcześnie, jako część dynamicznej globalnej grupy Hyundai-Kia Automotive Group, jest już piątym największym producentem samochodów na świecie – rocznie Kia wytwarza obecnie ponad 3 miliony pojazdów (całość produkcji odbywa się w 14 zakładach i montowniach zlokalizowanych w pięciu różnych krajach).

Dodajmy, że logo marki Kia od dawna obecne jest na sportowych arenach. Wystarczy przypomnieć, że Kia Motors jest głównym sponsorem turnieju tenisowego Australian Open i od ponad dekady wspiera jednego z najwybitniejszych tenisistów w historii – Rafaela Nadala. Kia przez wiele lat była też partnerem piłkarskich mistrzostw Europy, a od ponad dekady pozostaje oficjalnym partnerem motoryzacyjnym FIFA, dostarczając pojazdy zarówno dla samej federacji, jak i na imprezy przez nią organizowane. Kto zatem wie, może udana współpraca Kia Landcar i ŁKS-u przyczyni się do tego, że kiedyś na koszulkach „Rycerzy Wiosny” pojawi się logo z charakterystycznymi trzema literkami całego koreańskiego koncernu?



Sponsorzy główni

Sponsorzy

Partner strategiczny

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partner techniczny

Partner medyczny