Pierwszy domowy mecz ŁKS-u w PKO BP Ekstraklasie to szansa dla Twojej firmy. Efektowna reklama na bandach LED dotrze do kibiców na stadionie i tysięcy widzów przed telewizorami, ekranami telefonów czy komputerów. Skontaktuj się z nami!
Doskonale wyeksponowane, znajdujące się wokół murawy bandy LED pozytywnie wpłyną na proces rozpoznawalności marki czy produktu, tym bardziej że mówimy tutaj o meczu PKO BP Ekstraklasy na jednym z najnowocześniejszych stadionów w kraju, w dodatku transmitowanym przez telewizję i w internecie.
Jedna kolejka sezonu 2022/23 PKO Bank Polski Ekstraklasy zgromadziła przed telewizorami średnio 1,18 mln widzów, a jeden mecz 131,37 tys. osób. Łączna oglądalność transmisji meczów Ekstraklasy w telewizji w ubiegłym sezonie wyniosła 40,2 mln. To oznacza widownię wyższą o 15% niż sezon wcześniej. Dużą popularnością najwyższa polska liga piłkarska cieszyła się także w aplikacjach i internecie, gdzie liczba wyświetleń transmisji wyniosła 6,35 mln.
Reklama na stadionie to możliwość dotarcia do szerokiego grona klientów – zarówno kibiców obecnych na stadionie, jak i tysięcy widzów przed telewizorami, ekranami telefonów czy komputerów.
Transmisję telewizyjną z meczu ŁKS-u z Koroną Kielce (piątek, 4 sierpnia, godz. 20.30) przeprowadzi Canal+ Sport oraz Canal+ Online, co w połączeniu ze spodziewaną wysoką frekwencją sprawia, że dzięki reklamie na bandach LED dotrzesz do wielu tysięcy odbiorców.
Jesteśmy elastyczni, dlatego też to klient ma prawo decydować o czasie ekspozycji swojej marki na bandach LED i długości nawiązanej współpracy.
Skontaktuj się z nami:
Marcin Klimaszewski / tel.: 602 205 411 / e-mail: biznes@lkslodz.pl