🎫 Bilety

FAQ

AKTUALIZACJA 14 / 02 / 2024



Konto

  • Jak założyć konto?
Krok 1.

U góry strony bilety.lkslodz.pl klikamy przycisk „Załóż konto”.

Krok 2.

Wpisujemy swój numer PESEL (w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny lub seria i numer dokumentu tożsamości), następnie klikamy przycisk „Dalej”.

Krok 3.

Uzupełniamy wszystkie pola oraz zaznaczamy przyciski wyboru oznaczone gwiazdką. Klikamy przycisk „Załóż konto”.

* Zaznacz zgody, dzięki czemu będziemy mogli przekazać Ci najważniejsze i najistotniejsze informacje z życia Klubu, promocji w U2 ŁKS Store, akcjach rabatowych i innych.

Krok 4.

Na podany w kroku 3 adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć aby dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym jest aktywne.

  • Jak kupić bilet?
Krok 1.

Logowanie do systemu i wybór miejsca.

  • Załóż nowe konto lub zaloguj się się do systemu klikając odpowiednio „Załóż konto” lub „Logowanie”.
  • Wybierz interesujące Cię wydarzenie.
  • Wybierz trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu. Po powiększeniu sektora, zaznacz konkretne miejsca, które zajmiesz podczas meczu.
Krok 2.

Uzupełnij dane.

Uzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz bilety (numer PESEL lub w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny np. numer paszportu). Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie, skorzystaj z przycisku „Uzupełnij dane użytkownika”.

Krok 3.

Wybierz bilet i sposób jego dostarczenia.

Spośród dostępnych opcji, wybierz tę odpowiednią dla każdej osoby.

    Masz dwie możliwości dostarczenia biletu:
  • Karta Kibica Internet – jeżeli kibic posiada imienną Kartę Kibica, bilet zostanie na nią doładowany
  • Wydruk samodzielny/Bilet na telefon – bilet wygenerowany do pobrania i wydrukowania na drukarce

Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę biletu może go wprowadzić poniżej, w polu “Użyj voucher”. Podświetlona ikonka z wizualizacją prezentu sugeruje, że dany kibic ma voucher przypisany do swojego konta w systemie biletowym.

Krok 4.

Podsumowanie transakcji i opłata.

Kliknij w przycisk podsumowania transakcji. Upewnij się, że zamawiasz odpowiednią ilość biletów i że cena jest prawidłowa i kliknij „Realizuj”. Opłać zamówienia za pośrednictwem serwisu Autopay.

UWAGA: Zamówienie należy opłacić od razu, miejsca nieopłacone w przeciągu 15 minut, zwalniają się i są dostępne dla innych Kibiców.

  • Logowanie do systemu
Krok 1.

U góry strony klikamy przycisk „Logowanie” bilety.lkslodz.pl.

Krok 2.

W polu ‘Email’ wpisujemy adres poczty internetowej użytej przy rejestracji, w polu ‘Hasło’ ustawione przez użytkownika hasło konta. Następnie klikamy przycisk „Logowanie”.

Uwaga! Jeżeli zostanie wprowadzona nowa klauzula, która jest wymagana, wyświetli Ci się ona po zalogowaniu. Korzystanie z konta będzie możliwe po jej akceptacji.

  • Zmiana hasła
Krok 1.

Po zalogowaniu rozwijamy ikonę z nazwiskiem właściciela i wybieramy opcję „Twoje konto”

Krok 2.

Następnie rozwijamy menu kontekstowe po prawej stronie i wybieramy opcję „Zmiana hasła”

Krok 3.

Wpisujemy stare hasło, a następnie dwa razy nowe hasło oraz potwierdzamy przyciskiem „Zapisz” i Twoje hasło zostało pomyślnie zmienione.

  • Edycja danych

Obowiązkowych danych osobowych nie można zmieniać samodzielnie. W przypadku konieczności zmiany wyżej wymienionych danych prosimy skontaktować się z Klubem przez bilety[at]lkslodz.pl.


Gdzie kupić bilet / karnet?

Sprzedaż biletów i karnetów na nasze mecze odbywa się za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży bilety.lkslodz.pl, w sklepie U2 ŁKS Store oraz stacjonarnie w kasach od al. Unii Lubelskiej 2, w terminach podawanych wcześniej. W sklepie oraz kasie jest możliwość płatności kartą.


Jak kupić bilet / karnet?

  • Jak kupić bilet lub karnet?

Krok 1. Logowanie do systemu i wybór miejsca

Załóż nowe konto lub zaloguj się do systemu klikając odpowiednio „Załóż konto” lub „Logowanie”, wybierz interesujące Cię wydarzenie, wybierz trybunę i sektor z poglądowej mapy stadionu. Po powiększeniu sektora, zaznacz konkretne miejsca, które zajmiesz podczas meczu.

Krok 2. Uzupełnij dane

Uzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz bilety/karnety (numer PESEL lub w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny np. numer paszportu). Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie, skorzystaj z przycisku „Uzupełnij dane użytkownika”.

Krok 3. Wybierz zniżki i sposób dostarczenia biletu

Spośród kafelków z opisem kategorii cenowych, wybierz odpowiednią dla każdej osoby. Masz dwie możliwości dostarczenia biletu:

  • Karta Kibica – jeżeli kibic posiada imienną Kartę Kibica, bilet/karnet zostanie na nią doładowany
  • Wydruk samodzielny/Bilet mobilny – bilet wygenerowany do pobrania i np. wydrukowania na drukarce

Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę biletu może go wprowadzić poniżej, w polu „Użyj voucher”. Podświetlona ikonka z wizualizacją prezentu sugeruje, że dany kibic ma voucher przypisany do swojego konta w systemie biletowym.

Krok 4. Podsumowanie transakcji i opłata

Kliknij w przycisk podsumowania transakcji. Upewnij się, że zamawiasz odpowiednią ilość biletów oraz cena jest prawidłowa i kliknij „Realizuj”. Opłać zamówienia za pośrednictwem serwisu Autopay S.A. Zamówienie należy opłacić jak najszybciej, miejsca nieopłacone w przeciągu 60 minut, zwalniają się i są dostępne dla innych Kibiców.

  • Ile zwolnić bilet z karnetu na ŁKS?

System biletowy umożliwia posiadaczom karnetów ŁKS Łódź na odsprzedanie/zwolnienie swojego miejsca w przypadku planowanej nieobecności. Jak to zrobić? Poradnik TUTAJ.

  • Ile kosztuje bilet/karnet na mecze ŁKS?

Zawsze aktualne ceny biletów i karnetów (jeśli są w sprzedaży) prezentujemy w zakładce “Cennik“.

  • Jak kupić bilety/karnety bez rejestracji w systemie biletowym?

Zakup biletów/karnetów bez rejestracji w systemie online możliwy jest wyłącznie stacjonarnie w punktach kasowych przy stadionie. Natomiast w systemie online istnieje możliwość zakupu biletów dla osób, które nie posiadają konta kibica. Zakup możliwy jest wtedy wyłącznie przez osobę posiadającą aktywne konto, po podaniu danych personalnych kibiców (imię, nazwisko, nr PESEL).

  • W jaki sposób sprawdzić historię swoich transakcji?

Po zalogowaniu się na konto w systemie biletowym rozwiń ikonę z nazwiskiem właściciela. Cała historia transakcji pojawi się po wybraniu opcji „Lista transakcji”.

  • Czy mogę kupić bilet dla znajomego ze swojego konta kibica?

Tak, można to zrobić zarówno online, jak i stacjonarnie w kasie stadionowej. W obu przypadkach należy podać nr PESEL, imię oraz nazwisko znajomego.

  • Ile biletów maksymalnie można kupić w jednej transakcji?

W jednej transakcji można dokonać zakupu maksymalnie 10 biletów lub 6 karnetów z obowiązkiem podania nr PESEL, imienia i nazwiska kibiców.

  • Zablokowana możliwość opłacenia biletu. Co dalej?

Jeśli w czasie transakcji zawiesił się komputer/urządzenie mobilne lub połączenie sieciowe zostało przerwane kibic może wrócić do rozpoczętej transakcji. Na jej ukończenie ma 15 minut. Po tym czasie rezerwacja miejsca zostanie zwolniona. rozpoczętą transakcję można opłacić lub anulować, wybierając Menu -> Lista Transakcji.

  • Zakupiłem/am bilet do wydruku. Co dalej?

Bilet kupiony w formie PDF do samodzielnego wydruku można także okazać na telefonie i z telefonu sczytać go na kołowrotku. Bilet PDF posiada kody kreskowe oraz aktywny przycisk MOBILNY, który jednym kliknięciem na bilecie przekształca go w bilet mobilny. Bilet mobilny możesz przekształcić także w „Lista transakcji” na Twoim koncie. Bilet na trybunę będzie działał na każdym kołowrotku na dedykowanym wejściu, wybierz więc kołowrotek z najmniejszą kolejką do wejścia!

  • Jestem obcokrajowcem i nie posiadam numeru PESEL, jak mogę kupić bilet?

Podczas zakładania konta w systemie biletowym wystarczy w polu „PESEL/inny numer” wpisać numer paszportu lub innego ważnego dokumentu tożsamości, a następnie uzupełnić pozostałe pola, takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail. Podczas zakupu bez logowania również możesz wpisać swój numer identyfikacyjny, który nie jest numerem PESEL w miejsce identyfikatora.

  • Moja transakcja nie została opłacona, a wybrane miejsca zostały zablokowane. Co dalej?

Rozpoczęta i nieopłacona transakcja zostanie automatycznie anulowana najpóźniej w ciągu 1 godziny, a zajęte miejsca wrócą do ponownej sprzedaży. W przypadku, gdy kupujesz jako zalogowany użytkownik sprawdź, czy możesz ponownie opłacić transakcję lub ją anulować, wybierz Menu->Lista Transakcji i sprawdź status transakcji.

  • Kupiłem przez Internet bilet/karnet bez Karty Kibica. Jak wejdę na mecz?

Jeśli podczas zakupu biletu wybrałeś/aś opcję „Wydruk samodzielny / Bilet na telefon”, możesz pobrać bilet ze swojego konta i wydrukować go lub okazać w formie mobilnej. Nie musisz już stać w kolejce do kasy, ani odbierać swojego biletu na miejscu, na stadionie.

Po sfinalizowaniu transakcji zakupu biletów, ponownie wejdź na swoje konto w systemie biletowym za pomocą rozwijanego menu w prawej górnej części strony (kliknij na strzałkę przy Twoim imieniu i nazwisku, a następnie „Twoje konto”). W połowie strony znajdziesz pole w kształcie prostokąta z informacjami o szczegółach meczu i swojego miejsca. U dołu pola jest szereg ikonek: najeżdżając kursorem na każdą z nich, wyświetlisz informację, do czego służą.

Klikając w ikonę „Pobierz bilet” otworzysz swój bilet w formacie .pdf. Możesz wydrukować go na zwykłej domowej drukarce. Bilet możesz wydrukować w kolorze lub w wersji czarno-białej. Na wydruku są dane na temat Twojego miejsca oraz tego, którym wejściem powinieneś wejść na stadion, ale najważniejszy jest kod kreskowy widoczny u góry i u dołu strony. Upewnij się, że jest wyraźny i nie zginaj kartki w jego miejscu. Najlepiej złożyć wydruk na trzy części wzdłuż linii. Z tak przygotowanym biletem i dokumentem tożsamości udaj się na stadion i bez oczekiwania w kolejce do kasy wejdź na mecz.

Bilet zakupiony z metodą dostarczenia “Wydruk samodzielny / Bilet na telefon” możesz w łatwy sposób przesłać na swoją skrzynkę e-mail. W szczegółowym widoku biletu wybierz funkcję „Link bezpośredni”, a w nowym oknie wpisz adres e-mail, na który wyślemy wiadomość z bezpośrednim odnośnikiem do Twojego biletu.

  • Z jakich zniżek można skorzystać w bieżącym sezonie?

W sezonie 2023/2024 PKO BP Ekstraklasy przewidziano system zniżek, które przysługują:

  • Bilety/karnety dziecięce:

– dzieciom od 4. do ukończenia 13. roku życia (na podstawie dokumentu stwierdzającego wiek dziecka)

  • Bilety/karnety ulgowe (na podstawie dokumentu uprawniającego do ulgi):

– dzieciom i młodzieży w wieku od 14. do ukończenia 18. roku życia,

– seniorom/emerytom od 65. roku życia,

– kobietom i osobom niepełnosprawnym (oraz ich opiekunom) niezależenie od wieku

Warto również pamiętać, że dzieci do 4. roku życia wchodzą na mecz za darmo, muszą jednak zająć miejsce na kolanach rodzica (nie są natomiast zobowiązane do posiadania własnej karty kibica ani biletu papierowego). Wchodzą na podstawie biletu rodzica (opiekuna).

Ważne! Darmowe wejście dla dziecka nie obowiązuje w Strefach VIP, gdzie każda osoba musi posiadać wykupiony bilet.


Bilet / Karnet

  • Gdzie znajdę bilet do samodzielnego wydruku?

Wydruk biletów dotyczy wyłącznie tylko tych, które zostały już opłacone. Ich wykaz znajduje się na stronie “Moje bilety”. Naciśnięcie ikony drukarki przy danym zakupie wyświetli bilet, który można bezpośrednio wydrukować lub pobrać w postaci pliku PDF.

  • Bilet mobilny. Co to?

To doskonała opcja dla kibica, która ceni sobie szybkość i wygodę. Bez drukowania, bez karty kibica – na mecz przychodzisz jedynie ze swoim smartfonem. Pozwala to na szybkie i łatwe przesłanie biletu do przyjaciół, rodziny, nawet na kilka minut przed rozpoczęciem spotkania. Zmniejsza ryzyko zgubienia, zapomnienia czy kradzieży biletów.

Aby nie tracić czasu, pobierz swój bilet mobilny jeszcze przed podejściem do kołowrotka. Ustaw maksymalną jasność ekranu i wyłącz NFC. Zawsze używaj naładowanego telefonu, z czystym ekranem nie posiadającym wyraźnych uszkodzeń, uniemożliwiających poprawne działanie kodu kreskowego.

  • Chciałbym zabrać dziecko do 4. roku życia na mecz, czy ono też musi posiadać bilet?

Dzieci, które nie ukończyły 4 roku życia mogą wejść na stadion za darmo. W takim przypadku, dziecko nie posiada przypisanego miejsca siedzącego i musi zająć miejsce na kolanach opiekuna. Bilety dla dzieci od 4. do 13. roku życia można zakupić z przysługująca im zniżką.

  • Chciałbym zabrać dziecko na mecz, czy muszę mu zakładać konto kibica?

Nie ma takiej konieczności. Bilet dla dziecka może zakupić opiekun po zalogowaniu na swoje konto lub w punkcie kasowym.

  • Czy osoba niepełnoletnia może wejść sama na Stadion?

Osoby do 13. roku życia mogą wejść na imprezę masową (mecz piłki nożnej) i przebywać na stadionie wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Dlatego też osoby te nie mogą samodzielnie nabyć biletu/karnetu. Wejściówkę może zakupić jedynie pełnoletni opiekun (np. rodzic), który posiada już zakupiony bilet/karnet na swoją Kartę Kibica. Wejście na stadion odbywa się wówczas wyłącznie w obecności opiekuna osoby.

  • Kupiłem już bilet, ale niestety nie mogę uczestniczyć w meczu. Czy mogę go zwrócić?

Zgodnie z regulaminem sprzedaży biletów, akceptowanym w chwili zakupu, zakupione wcześniej bilety nie podlegają zwrotowi, ani zamianie na inny termin.

  • Czy istnieje możliwość wydrukowania biletu kupionego przez Internet w kasie przed meczem?

Nie, nie ma takiej możliwości. W takiej sytuacji można okazać zakupiony bilet na urządzeniu mobilnym (np. telefonie komórkowym).

  • Czy można dokonać zmiany danych na zakupionym bilecie?

Nie, nie ma takiej takiej możliwości.

  • Czy istnieje możliwość zmiany wcześniej zakupionego miejsca/sektora?

Nie, nie ma takiej takiej możliwości.

  • Czy do wejścia na mecz wystarczy sama karta kibica z aktywnym biletem/karnetem lub wydrukowana wejściówka?

Nie. Oprócz karnetu zapisanego na Karcie Kibica lub biletu (na KK/wydrukowanego/online), potrzebny jest także dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość kibica.

  • Czy mając zakupiony bilet/karnet muszę zająć swoje miejsce?

Tak. W ramach meczu obowiązuje przypisywany dla sprzedawanych biletów lub karnetów system przydziału miejsc. Nabywca biletu lub karnetu, jak również wszystkie osoby biorące udział w meczu, zobowiązani są do zajmowania miejsc zgodnie z oznaczeniem na bilecie lub karnecie.

  • Jak wejść na stadion?

Aby wejść na stadion możesz wydrukować bilet w domu. Są one dostępne w zakładce “Moje bilety”. Pamiętaj, że najważniejsze jest, aby dobrze wydrukowana była część z kodem kreskowym. Dopuszczalny jest także bilet elektroniczny. W tej sytuacji należy rozświetlić maksymalnie ekran i przybliżyć kod kreskowy, następnie odbić go na czytniku kodów kreskowych na bramkach. Jeśli szkło w Twoim telefonie jest rozbite może również się okazać, że czytnik nie będzie w stanie przeczytać Twojego kodu kreskowego.


Karta kibica

  • Zakupiłem/am karnet razem z kartą kibica. Co dalej?

Jeżeli kibic w momencie zakupu karnetu nie posiadał karty kibica, odbiór zakupionego karnetu razem z kartą możliwy jest wyłącznie w jednej z kas stadionowych. Nabywca musi dokonać odbioru osobiście, a przy odbiorze karty (z karnetem) konieczne jest okazanie dokumentu tożsamości. Jeżeli karnet z kartą był kupowany dla innej osoby, musi się ona stawić osobiście ze swoim dokumentem.

  • Czy muszę posiadać kartę kibica, aby wejść na mecz?

Posiadanie plastikowej Karty Kibica NIE JEST WYMAGANE. Dokonując zakupu biletu/ów za pośrednictwem naszej strony możesz kupić bilety, które samodzielnie wydrukujesz w domu lub wyślesz w formie mobilnej na telefon komórkowy/urządzenie mobilne. Karta kibica nie jest wymagana także podczas zakupu stacjonarnego, w punktach kasowych stadionu. Plastikową Kartę Kibica należy posiadać wyłącznie w przypadku zakupionego Karnetu, na który jest on „nabity”.

  • Zgubiłem kartę kibica. Co dalej?

W tej sytuacji należy osobiście w punktach kasowych stadionu (w wyznaczonych dniach) zamówić duplikat karty. Poprzednia karta zostanie wówczas anulowana, by nikt nie mógł z niej korzystać. Koszt wyrobienia duplikatu karty wynosi 10 zł.

  • Czy można wyrobić Kartę Kibica tuż przed meczem?

Tak. Jednak ze względów logistycznych, w zależności od liczby kibiców przy punktach kasowych, Karty Kibica są drukowane najpóźniej na godzinę przed rozpoczęciem spotkania. Warto więc pojawić się wcześniej. Koszt wyrobienia karty to 10 zł.

  • Ile kosztuje wyrobienie Karty Kibica?

Wyrobienie nowej Karty Kibica, jak również jej duplikatu, możliwe jest w punktach kasowych Stadionu. Koszt 10 zł.

  • Kto może wyrobić duplikat Karty Kibica?

Wyrobienie duplikatu Karty Kibica aktualnie możliwe jest wyłącznie dla posiadaczy karnetów na cały sezon 2022/23 lub na rundę jesienną 2022.


Sektor rodzinny

  • Przychodzę na mecz z dziećmi. Czy jest specjalny sektor dla takich grup?

Tak, na stadionie funkcjonuje sektor rodzinny. Znajduje się na sektorze F1 oraz F6.

  • Jak kupić dziecku bilet na mecz na Sektor Rodzinny (F1 lub F6)?

Aby zakupić bilet/karnet na sektor rodzinny (F1 lub F6) w jednej transakcji musi być obecny przynajmniej jeden bilet/karnet dziecięcy.

Zakup biletów/karnetów na sektory rodzinne (F1 i F6) możliwy jest wyłącznie w jednej z dwóch konfiguracji:

  • opiekun (kobieta/mężczyzna) + dziecko/dzieci od 5. do ukończenia 13. roku życia (maksymalnie do 4 dzieci)
  • dwoje opiekunów (kobieta/mężczyzna) + dziecko/dzieci od 5. do ukończenia 13. roku życia (maksymalnie do 4 dzieci)

Grupy zorganizowane

  • Ile osób musi liczyć moja grupa, aby mogła wejść razem na stadion?

Wystarczy, że Wasza grupa będzie liczyła co najmniej 10 osób oraz posiadała opiekuna.

  • Czy możliwe jest wejście na mecz domowy zorganizowanej grupy dzieci/młodzieży?

Tak. W tej sytuacji prosimy o kontakt e-mail – bilety[at]lkslodz.pl.


Osoby niepełnosprawne

Czy opiekunowie osób niepełnosprawnych również mogli korzystać z opcji zakupu biletu/karnetu ulgowego?

Tak, bilety/karnety ulgowe przysługują osobom niepełnosprawnym wraz z opiekunem. Warunkiem zakupu karnetu lub biletu przez osoby niepełnosprawne jest okazanie kasjerowi stosownego dokumentu potwierdzającego przyznanie grupy inwalidzkiej.


Stadion

  • Gdzie mogę zaparkować wokół stadionu?

Na stadionie oraz w jego okolicy znajdują się parkingi, w tym płatny parking P1 przeznaczony dla kibiców (wjazd od al. Unii) wyposażony w ok. 600 miejsc parkingowych. Przy stadionie (od parkingu) znajdują się również stojaki rowerowe.

  • Dojazd komunikacją zbiorową.

Kibicom wybierającym się w sobotę na stadion Króla rekomendujemy skorzystanie z środków transportu miejskiego, czyli jednej z kilkunastu linii autobusowych i tramwajowych krążących w pobliżu al. Unii Lubelskiej 2.

Chcąc dotrzeć na stadion jedną z linii należy zwrócić uwagę na przystanki znajdujące się przy obiekcie:

  • Bandurskiego/Atlas Arena
  • Maratońska/Bandurskiego
  • Bandurskiego/Dworzec Łódź Kaliska
  • Dworzec Łódź Kaliska

lub wybrać jedną z linii, które kursują w jego pobliżu, np.: 10A/B, 12, 14, 18, 43A/B, 52, 65B, 76, 80A/C, 83, 86 lub 99.

Wybierając Łódzką Kolej Aglomeracyjną należy wysiąść na przystanku Dworzec Łódź Kaliska, znajdującym się w sąsiedztwie stadionu Króla.

  • Czy na stadionie znajduje się depozyt?

Tak i są bezpłatne. Pierwszy znajduje się za kasami od al. Unii. Drugi przy wejściu po prawej stronie biurowca.

  • Którędy mogę wejść na stadion?

W zależności od sektora, na który zakupiony został bilet/karnet, wejście odbywa się następującymi bramami:

  • Dla kibiców z A1/B1/B2/H3/ – wejście przy parku, po prawej stronie biurowca
  • Dla kibiców z H4 – przez parking P5, po prawej stronie biurowca
  • Dla kibiców z H1/H2/G1/F6/F5/F4 – przy parku, bliżej al. Unii, po lewej stronie biurowca
  • Dla kibiców z B3/B4/C1/D1/D2 – wejście od al. Unii, znajduje się na lewo od herbu
  • Dla kibiców z D3/D4/E1/F1/F2/F3 – wejście od al. Unii, znajduje się na prawo od herbu
  • Dla kibiców sektora VIP – wejście w trybunie zachodniej, od parkingu przy ‘Sport Arenie’
  • Dla kibiców sektora dla niepełnosprawnych – wejście pod herbem



Sponsorzy główni

Sponsorzy

Partner strategiczny

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partner techniczny

Partner medyczny