🎫 Bilety

FAQ

AKTUALIZACJA 29 / 09 / 2022



Konto

  • Jak założyć konto?

Aby założyć konto w systemie biletowym ŁKS Łódź wystarczy przejść na stronę “Załóż konto”, gdzie należy wypełnić przygotowany formularz, w tym należy wypełnić wymagane pola oznaczone *. Pominięcie jakiejkolwiek pozycji z * spowoduje, że konto nie zostanie utworzone. Uzupełnienie kompletu danych, akceptacja klauzul umożliwia wciśnięcie przycisku “Załóż konto”. Na podany przy rejestracji adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny, który pozwoli na dokończenie rejestracji. Kliknięcie w niego pozwoli to na przekierowanie do strony logowania i wejście na nowo utworzone konto.

  • Nie dostałem linku aktywacyjnego

W sytuacji, gdy podczas rejestracji konta nie został wysłany na podany adres e-mail link aktywacyjny, należy wejść w zakładkę “Załóż konto” i kliknąć pole “Nie otrzymałem linka aktywacyjnego”. Następnie w wyznaczone pole należy wpisać adres e-mail podany przy rejestracji, wykonać zadanie captcha i nacisnąć przycisk “Wyślij”. Wówczas na maila ponownie zostanie wysłany link aktywacyjny.

  • Logowanie do systemu

Po dokonaniu rejestracji konta należy przejść do zakładki “Zaloguj się” dostępnej w menu głównym. W wyświetlonym oknie prosimy o wpisanie adres e-mail oraz hasła i kliknięcie “Zaloguj się”. Zostaniesz przekierowany na stronę główną, z poziomu której możesz wejść w swój profil oraz dokonać zakupu.

Uwaga! Jeżeli zostanie wprowadzona nowa klauzula, która jest wymagana, wyświetli Ci się ona po zalogowaniu. Korzystanie z konta będzie możliwe po jej akceptacji.

  • Edycja danych

W celu edycji swoich danych po zalogowaniu należy przejść do strony “Edycja profilu”. Można tam uzupełnić/zmienić pola dotyczące miejsca zamieszkania. Po dokonaniu potrzebnych modyfikacji należy wcisnąć przycisk “Zapisz” i dane zostaną zmienione. Dokonując pełnej rejestracji, użytkownik zyskuje możliwość zakupu biletów na imprezy masowe wymagające identyfikacji. Jednak, aby zmienić dane osobowe należy skontaktować się z administratorem systemu (bilety[at]lkslodz.pl).


Gdzie kupić bilet / karnet?

Sprzedaż biletów i karnetów na nasze mecze odbywa się za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży bilety.lkslodz.pl oraz stacjonarnie w kasach od al. Unii Lubelskiej 2, w terminach podawanych wcześniej. W kasie jest możliwość płatności kartą.


Jak kupić bilet / karnet?

  • Jak kupić bilet lub karnet?

Przewodnik “KROK PO KROKU”.

  • Jak kupić bilety bez rejestracji w systemie biletowym?

Zakup biletów bez rejestracji możliwy jest wyłącznie stacjonarnie w punktach kasowych przy stadionie. Natomiast w systemie online istnieje możliwość zakupu biletów dla osób, które nie posiadają konta kibica. Zakup możliwy jest wtedy wyłącznie przez osobę posiadającą aktywne konto, po podaniu danych personalnych kibiców (imię, nazwisko, PESEL).

  • Czy mogę kupić bilet dla znajomego ze swojego konta kibica?

Tak, można to zrobić zarówno online, jak i stacjonarnie w kasie stadionowej. W obu przypadkach należy podać nr PESEL, imię oraz nazwisko znajomego.

  • Ile biletów maksymalnie można kupić w jednej transakcji?

W jednej transakcji można dokonać zakupu maksymalnie 10 biletów z obowiązkiem podania nr PESEL, imienia i nazwiska kibiców.

  • Nie mogę przejść do kolejnego etapu zakupu/Wyświetla się informacja “Zmień wybrane miejsce/Zmień dane osobowe”.

Częstym problemem jest sytuacja, że trakcie procesu zakupu kibic nie zaznaczył wszystkich wymaganych pól (np. są sytuacje, że należy kliknąć nad typem biletu/karnetu pole “Bilet do samodzielnego wydruku”/ “Doładuj kartę kibica” / “Chcę wyrobić Kartę Kibica”), w wyniku czego nie ma możliwości przejścia do następnego etapu.

  • Zablokowana możliwość opłacenia biletu. Co dalej?

Jeżeli możliwość płatności została zablokowana po nieudanej próbie opłacenia biletu, to należy odczekać dwie godziny. Po tym czasie wejdź w zakładkę “Moje bilety”. Zaznacz biały kwadrat znajdujący się obok nazwy biletu/karnetu, za który chcesz zapłacić. Po tej operacji przycisk “płacę” zostanie odblokowany.

  • Zakupiłem/am bilet do wydruku. Co dalej?

W celu zapisania lub wydruku opłaconego biletu należy wejść z zakładkę “Moje bilety” i następnie skorzystać z jednej z opcji, poprzez kliknięcie ikonki poniżej. Pamiętaj, że bilet do samodzielnego wydruku można również zapisać na swoim telefonie i przy wejściu zeskanować z niego kod kresowy.

  • Jestem obcokrajowcem i nie posiadam numeru PESEL, jak mogę kupić bilet?

Osoby o narodowości innej niż polska mogą rejestrować swoje konto poprzez ustawienie swojej narodowości i jako dokument weryfikujący tożsamość należy podać np. dowód osobisty/paszport/legitymację szkolną. Prosimy aby przy rejestracji wpisać prawidłową datę urodzenia, który automatycznie ustawia się jako data dnia dzisiejszego. W przypadku błędnie wpisanej daty nie ma możliwości jej zmiany!

  • Z jakich zniżek można skorzystać w bieżącym sezonie?

W sezonie 2022/2023 Fortuna 1 Ligi i Totolotek Pucharu Polski przewidziano system zniżek, które przysługują:

  • Bilety/karnety dziecięce:

– dzieciom do od 4. do 13. roku życia (na podstawie dokumentu stwierdzającego wiek dziecka)

  • Bilety/karnety ulgowe (na podstawie dokumentu uprawniającego do ulgi):

– dzieciom i młodzieży w wieku od 14. do 18. roku życia,

– seniorom/emerytom powyżej 65. roku życia,

– kobietom i osobom niepełnosprawnym (oraz ich opiekunom) niezależenie od wieku

  • Bilety bezpłatne:

– dzieciom w wieku do 4. roku na podstawie dokumentu stwierdzającego wiek dziecka;

Warto również pamiętać, że dzieci do 4. roku życia wchodzą na mecz za darmo, muszą jednak zająć miejsce na kolanach rodzica (nie są natomiast zobowiązane do posiadania własnej karty kibica ani biletu papierowego). Wchodzą na podstawie biletu rodzica (opiekuna).

Ważne! Darmowe wejście dla dziecka nie obowiązuje w Strefach VIP, gdzie każda osoba musi posiadać wykupiony bilet.


Bilet / Karnet

  • Gdzie znajdę zarezerwowane bilety i karnety?

Przegląd listy dokonanych rezerwacji możliwy jest wyłącznie po zalogowaniu. Należy wtedy przejść na stronę „Moje bilety”, na której wyświetlana jest lista zarezerwowanych oraz kupionych biletów i karnetów. Za pomocą przycisku „Szczegóły” można podejrzeć informacje dotyczące transakcji.

Jeśli zapłaciłeś/aś za bilet/karnet za pomocą serwisu BlueMedia, w wierszu widoczna będzie zielona ikona. Gdy zarezerwowałeś/aś, lecz nie dokonałeś/aś przelewu, wyświetlona zostanie ikona niebieska.  Trzeci rodzaj ikony – czerwona – informuje o oczekiwaniu na potwierdzenie płatności.

Jeżeli impreza się odbyła, a zaistnieje konieczność podglądu szczegółów, wystarczy, że skorzystasz z opcji “Pokaż starsze”.

  • Czy karnet całosezonowy i na rundę jesienną sezonu 2022/23 obejmuje Puchar Polski?

Nie. W przypadku rozgrywania meczu domowego w ramach Pucharu Polski klub poinformuje posiadaczy karnetów o warunkach wejścia na stadion.

  • Gdzie znajdę bilet do samodzielnego wydruku?

Wydruk biletów dotyczy wyłącznie tylko tych, które zostały już opłacone. Ich wykaz znajduje się na stronie “Moje bilety”. Naciśnięcie ikony drukarki przy danym zakupie wyświetli bilet, który można bezpośrednio wydrukować lub pobrać w postaci pliku PDF.

  • Chciałbym zabrać dziecko do 4. roku życia na mecz, czy ono też musi posiadać bilet?

Dzieci, które nie ukończyły 4 roku życia mogą wejść na stadion za darmo. W takim przypadku, dziecko nie posiada przypisanego miejsca siedzącego i musi zająć miejsce na kolanach opiekuna. Bilety dla dzieci od 4. do 13. roku życia można zakupić z przysługująca im zniżką.

  • Chciałbym zabrać dziecko na mecz, czy muszę mu zakładać konto kibica?

Nie ma takiej konieczności. Bilet dla dziecka może zakupić opiekun po zalogowaniu na swoje konto lub w punkcie kasowym Stadionu.

  • Przychodzę na mecz z dziećmi. Czy jest specjalny sektor dla takich grup?

Tak, na stadionie funkcjonuje sektor rodzinny. Znajduje się na sektorze F6.

  • Jak kupić dziecku bilet na mecz na Sektor Rodzinny (F6)?

Aby zakupić bilet/karnet na sektor rodzinny (F6) w jednej transakcji musi być obecny przynajmniej jeden bilet/karnet ulgowy lub dziecięcy.

  • Czy osoba niepełnoletnia może wejść sama na Stadion?

Osoby do 13. roku życia mogą wejść na imprezę masową (mecz piłki nożnej) i przebywać na stadionie wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Dlatego też osoby te nie mogą samodzielnie nabyć biletu/karnetu. Wejściówkę może zakupić jedynie pełnoletni opiekun (np. rodzic), który posiada już zakupiony bilet/karnet na swoją Kartę Kibica. Wejście na stadion odbywa się wówczas wyłącznie w obecności opiekuna osoby.

  • Kupiłem już bilet, ale niestety nie mogę uczestniczyć w meczu. Czy mogę zwrócić bilet?

Zgodnie z regulaminem sprzedaży biletów, akceptowanym w chwili zakupu, zakupione wcześniej bilety nie podlegają zwrotom.

  • Czy istnieje możliwość wydrukowania biletu kupionego przez Internet w kasie przed meczem?

Nie, nie ma takiej możliwości. W takiej sytuacji można okazać zakupiony bilet na urządzeniu mobilnym (np. telefonie komórkowym).

  • Czy można dokonać zmiany danych na zakupionym bilecie?

Nie, nie ma takiej takiej możliwości.

  • Czy istnieje możliwość zmiany wcześniej zakupionego miejsca/sektora?

Tak. Operacja jest możliwa wyłącznie w punkcie kasowym stadionu, w godzinach jego otwarcia.

  • Czy do wejścia na mecz wystarczy sama karta kibica z aktywnym biletem/karnetem lub wydrukowana wejściówka?

Nie. Oprócz karnetu zapisanego na Karcie Kibica lub biletu (na KK/wydrukowanego/online), potrzebny jest także dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość kibica.

  • Czy mając zakupiony bilet/karnet muszę zająć swoje miejsce?

Tak. W ramach meczu obowiązuje przypisywany dla sprzedawanych biletów lub karnetów system przydziału miejsc. Nabywca biletu lub karnetu, jak również wszystkie osoby biorące udział w meczu, zobowiązani są do zajmowania miejsc zgodnie z oznaczeniem na bilecie lub karnecie.

  • Czy istnieje możliwość zakupu biletu/karnetu nie posiadając konta bankowego w polskim banku?

Tak. Wśród dostępnych opcji płatności oferowanych przez system BlueMedia jest opcja karty płatniczej.

  • Jak wejść na stadion?

Aby wejść na stadion możesz wydrukować bilet w domu. Są one dostępne w zakładce “Moje bilety”. Pamiętaj, że najważniejsze jest, aby dobrze wydrukowana była część z kodem kreskowym. Dopuszczalny jest także bilet elektroniczny. W tej sytuacji należy rozświetlić maksymalnie ekran i przybliżyć kod kreskowy, następnie odbić go na czytniku kodów kreskowych na bramkach. Jeśli szkło w Twoim telefonie jest rozbite może również się okazać, że czytnik nie będzie w stanie przeczytać Twojego kodu kreskowego.


Karta kibica

  • Zakupiłem/am bilet razem z kartą kibica. Co dalej?

Jeżeli kibic w momencie zakupu biletu nie posiadał Karty Kibica, odbiór zakupionego biletu razem z karta możliwy jest wyłącznie w jednej z kas stadionowych. Nabywca musi dokonać odbioru osobiście, a przy odbiorze biletu konieczne jest okazanie dokumentu tożsamości. Jeżeli bilet z kartą był kupowany dla innej osoby, musi się ona stawić osobiście ze swoim dokumentem.

  • Czy muszę posiadać Kartę Kibica, aby wejść na mecz?

Posiadanie plastikowej Karty Kibica NIE JEST WYMAGANE. Dokonując zakupu biletu/ów za pośrednictwem naszej strony możesz kupić bilety, które samodzielnie wydrukujesz w domu lub wyślesz w formie mobilnej na telefon komórkowy/urządzenie mobilne. Karta kibica nie jest wymagana także podczas zakupu stacjonarnego, w punktach kasowych stadionu. Plastikową Kartę Kibica należy posiadać wyłącznie w przypadku zakupionego Karnetu, na który jest on „nabity”.

  • Zgubiłem Kartę Kibica. Co dalej?

W tej sytuacji należy osobiście w punktach kasowych stadionu (w wyznaczonych dniach) zamówić duplikat karty. Poprzednia karta zostanie wówczas anulowana, by nikt nie mógł z niej korzystać. Koszt wyrobienia duplikatu karty wynosi 10 zł.

  • Czy można wyrobić Kartę Kibica tuż przed meczem?

Tak. Jednak ze względów logistycznych, w zależności od liczby kibiców przy punktach kasowych, Karty Kibica są drukowane najpóźniej na godzinę przed rozpoczęciem spotkania. Warto więc pojawić się wcześniej. Koszt wyrobienia karty to 10 zł.

  • Ile kosztuje wyrobienie Karty Kibica?

Wyrobienie nowej Karty Kibica, jak również jej duplikatu, możliwe jest w punktach kasowych Stadionu. Koszt 10 zł.

  • Kto może wyrobić duplikat Karty Kibica?

Wyrobienie duplikatu Karty Kibica aktualnie możliwe jest wyłącznie dla posiadaczy karnetów na cały sezon 2022/23 lub na rundę jesienną 2022.


Grupy zorganizowane

  • Ile osób musi liczyć moja grupa, aby mogła wejść razem na stadion?

Wystarczy, że Wasza grupa będzie liczyła co najmniej 10 osób oraz posiadała opiekuna, a każdy z Was będzie mógł kupić bilet na mecz taniej!

  • Czy możliwe jest wejście na mecz domowy zorganizowanej grupy dzieci/młodzieży?

Tak. W tej sytuacji prosimy o kontakt e-mail – bilety@lkslodz.pl.


Osoby niepełnosprawne

Czy opiekunowie osób niepełnosprawnych również mogli korzystać z opcji zakupu biletu/karnetu ulgowego?

Tak, bilety/karnety ulgowe przysługują osobom niepełnosprawnym wraz z opiekunem. Warunkiem zakupu karnetu lub biletu przez osoby niepełnosprawne jest okazanie kasjerowi stosownego dokumentu potwierdzającego przyznanie grupy inwalidzkiej.


Stadion

  • Gdzie mogę zaparkować wokół stadionu?

Na stadionie oraz w jego okolicy znajdują się parkingi, w tym płatny parking P1 przeznaczony dla kibiców (wjazd od al. Unii) wyposażony w ok. 600 miejsc parkingowych. Przy stadionie (od parkingu) znajdują się również stojaki rowerowe.

Warto podkreślić, że stadion jest znakomicie skomunikowany z resztą miasta za sprawą kilkunastu linii autobusowych i tramwajowych MPK-Łódź. Dodatkowo znajduje się w sąsiedztwie Dworca Łódź-Kaliska i mniej niż dziesięć minut jazdy samochodem od Portu Lotniczego im. Władysława Reymonta.

  • Czy na stadionie znajduje się depozyt?

Tak i są bezpłatne. Pierwszy znajduje się za kasami od al. Unii. Drugi przy wejściu po prawej stronie biurowca.

  • Którędy mogę wejść na stadion?

W zależności od sektora, na który zakupiony został bilet/karnet, wejście odbywa się następującymi bramami:

  • Dla kibiców z A1/B1/B2/H3/ – wejście przy parku, po prawej stronie biurowca
  • Dla kibiców z H4 – przez parking P5, po prawej stronie biurowca
  • Dla kibiców z H1/H2/G1/F6/F5/F4 – przy parku, bliżej al. Unii, po lewej stronie biurowca
  • Dla kibiców z B3/B4/C1/D1/D2 – wejście od al. Unii, znajduje się na lewo od herbu
  • Dla kibiców z D3/D4/E1/F1/F2/F3 – wejście od al. Unii, znajduje się na prawo od herbu
  • Dla kibiców sektora VIP – wejście w trybunie zachodniej, od parkingu przy ‘Sport Arenie’
  • Dla kibiców sektora dla niepełnosprawnych – wejście pod herbem


Sponsor strategiczny

Sponsorzy

Partner strategiczny

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partner techniczny

Partner medyczny