W czwartek 18 kwietnia, tuż przed meczem z Sandecją, odbyło się pierwsze spotkanie biznesowe Łódzkiego Klubu Sportowego, połączone z konferencją prasową, na której poznaliśmy nowego partnera ŁKS-u, firmę Nowy Styl Group.
Każdy przedsiębiorca wie, że sukces rozwoju firmy zależy nie tylko od dobrego pomysłu, wiedzy i umiejętności zarządzania, ale opiera się przede wszystkim na odpowiednich relacjach biznesowych. ŁKS od lat zrzesza mnóstwo zaangażowanych spółek, organizacji i przedsiębiorstw, które nawiązują z klubem współpracę. Każdy kontrahent jest ważnym elementem wsparcia, nie tylko pod względem finansowym. Sponsoring niesie za sobą wiele korzyści wizerunkowych, czy opierających się właśnie beneficjach na cennych kontaktach z innymi podmiotami biznesowymi.
Było to pierwsze tego typu spotkanie biznesowych przyjaciół Łódzkiego Klubu Sportowego. Prezes ŁKS-u Tomasz Salski, wraz ze swoimi współpracownikami, zaprosili wszystkich dotychczasowych partnerów, a także firmy współpracujące z klubem. Spotkanie odbyło się na Skyboxach – najbardziej eksluzywnej strefie przy al. Unii 2. Przestrzeń ta od niedawna stała się historyczną wizytówką klubu. Oprócz podstawowej aranżacji wnętrz, ściany na Skyboxach zamieniły się w archiwalną oś czasu wszystkich osiągnięć i najważniejszych momentów w historii najstarszego łódzkiego klubu. Każda informacja źródłowa została skonsultowana z osobami, które historię klubu mają w jednym palcu, a są to między innymi: Remigiusz Piotrkowski, Jacek Bogusiak, czy Mariusz Goss. Nazwiska powinny być wszystkim kibicom znane, bo ci Panowie już nie raz w przeszłości tworzyli książki i artykuły o klubowych dziejach, skupiając się na każdym istotnym szczególe z ponad 111-letniej historii Rycerzy Wiosny.
Na jednym ze skrajnych korytarzy zostało wygospodarowane specjalne miejsce, które czeka aż karty historii zapiszą się kolejnymi niezwykłymi wydarzeniami i sukcesami ŁKS-u. Być może już niebawem w ramach awansu do najwyższej klasy rozgrywkowej.
Firma Nowy Styl zaprezentowała swoją ofertę także przed innymi uczestnikami spotkania, krótkie wystąpienia były integralną częścią wydarzenia. Każdy partner został poproszony o krótkie przedstawienie siebie i swojej działalności. Był to pierwszy krok do integracji na tle biznesowym. Drugim okazał się quiz przeprowadzony przez Łódzką Agencję Rozwoju Regionalnego, będącą partnerem całego spotkania. Jej przedstawiciele opowiedzieli o środkach finansowania dla firm, a później zaproponowali drobną zabawę dla słuchaczy, opierającej się na teście wiedzy, m.in. o klubie.
Głównym celem wydarzenia i punktem kulminacyjnym było złożenie podziękowań dla wszystkich przedsiębiorstw, które nieustannie trwają przy klubie i wspierają go od lat. Dyplomy wręczał osobiście sam Prezes Zarządu ŁKS, wyczytując kolejno zgromadzonych. Po oficjalnej części spotkania przyszedł czas na networking. Na wydarzeniu pojawiło się łącznie blisko 80 osób, a za udział w panelu i konferencji serdecznie jeszcze raz wszystkim dziękujemy.
„Planujemy spotykać się co dwa miesiące, tym samym przedstawiać za każdym razem nową firmę, która swoje udziały skieruje właśnie w stronę klubu. To co odbywa się w tym momencie jest zalążkiem stworzenia Klubu Biznesu, a zwiastuje to ciągłemu rozwojowi ŁKS-u. Te spotkania mają być czystą przyjemnością, również zawodową. Chcemy, aby wszystkie ze stron czerpały z takich wydarzeń jak najwięcej”- zapowiedział podczas spotkania Robert Włodarski, główny koordynator sprzedaży ŁKS-u, który będzie czuwał i opiekował się każdym partnerem i sponsorem.
Mamy nadzieję, że Łódzki Klub Sportowy za jakiś czas stanie się silną marką biznesową, nie tylko w środowisku lokalnym, ale przede wszystkim na arenie ogólnokrajowej.