Zbliżają się ferie więc we wtorkowe przedpołudnie odbyła się konferencja prasowa Miejskiej Areny Kultury i Sportu, w trakcie której operator łódzkich obiektów wraz z klubami sportowymi zapowiedział szereg atrakcji dla najmłodszych mieszkańców Łodzi.
Łódzki Klub Sportowy reprezentowała Milena Chmielecka z działu marketingu, a na konferencji zjawili się również przedstawiciele Grot Budowlanych (Emilia Rybińska, szef marketingu), ŁKS Commercecon (Mariusz Przybyła z działu marketingu) oraz drugoligowego Widzewa.
– W tym roku znów pragniemy zaangażować indywidualnych uczestników, a nie tylko grupy zorganizowane. Już dziś zachęcamy do zgłaszania swoich odwiedzin na adres emailowy: wycieczki@makis.pl. Nasza akcja w wojewódzkie łódzkim trwa od 11 lutego do końca ferii – wyjaśniła Ewa Bieńkowska, dyrektor marketingu w firmie MAKiS.
Sporo do zaoferowania młodym mieszkańcom Łodzi ma oczywiście ŁKS. W programie ferii znalazły się m.in. wycieczki po obiektach związanych z najstarszym łódzkim klubem. Czy warto je zobaczyć? – Zdecydowanie tak, przecież wszystkie obiekty przy al. Unii 2 tworzą unikalny kompleks. Niecodziennie nadarza się okazja, aby stadion piłkarski dwukrotnego mistrza Polski, Atlas Arenę czy halę, w której od niedawna grają siatkarki ŁKS-u zobaczyć od kulis. A to przecież tam trenują idole sportowi naszego miasta – mówi Milena Chmielecka.
Ferie na obiektach Łódzkiego Klubu Sportowego to z pewnością nie lada gratka dla młodych i starszych sympatyków sportu, tym bardziej że na zwiedzających czeka przy al. Unii 2 moc atrakcji – Przygotujemy specjalne upominki, a wszyscy, którzy nas odwiedzą poznają ciekawostki dotyczące historii klubu i tego miejsca. Wyjątkowa okazja, aby poznać ŁKS od tzw. kuchni. Zachęcamy do zapisów. I do zobaczenia już w lutym! – zachęca Milena Chmielecka z działu marketingu ŁKS.