Klub

Przechodzimy na Roboticket!

11.01.2024

11.01.2024

Przechodzimy na Roboticket!

Jest nowoczesny, przyjazny kibicowi i prosty w obsłudze. ŁKS wprowadził nowy system sprzedaży biletów i karnetów, stawiając na firmę Roboticket. O jego zaletach jako pierwsi przekonają się fani ŁKS-u, którzy zakupią karnet na piłkarską wiosnę 2024.

Wiemy, że ełkaesiacy zasługują na to, co najlepsze i wraz z firmą Roboticket, nowoczesną platformą sprzedaży biletów, z której korzysta wiele klubów z Polski, Niemiec czy Wielkiej Brytanii, zamierzamy sprostać wymaganiom naszych fanów.

Postawiliśmy na Roboticket już teraz, bo zależało nam na jakości, stabilności systemu sprzedaży, funkcjonalności, wygodzie i możliwości realizacji nowych działań marketingowych, co nowy system sprzedaży powinien znacznie ułatwić.

Nowa jakość

Przejście na nowy system sprzedaży nie będzie uciążliwy dla kibiców ŁKS-u, o co zadbaliśmy wraz z firmą Roboticket. Od każdego kibica wymagana będzie ponowna rejestracja (załóż konto), ale jeśli już mieliście wcześniej konto w systemie sprzedaży biletów ŁKS-u, dane użytkownika zostaną automatycznie podstawione.

Dzięki Roboticketowi ŁKS ma zyskać narzędzia do usprawnienia wszystkich aspektów działania obszaru ticketingu. To, że to system intuicyjny, prosty w obsłudze i przyjazny kibicowi, z pewnością w tym pomoże. Atutem są tu też nowe funkcjonalności, z których część z czasem pojawi się w naszym systemie sprzedaży (tutaj prosimy o cierpliwość).

Roboticket – obsługa wydarzeń na najwyższym poziomie

Roboticket, wiodąca platforma biletowa działająca w Polsce, Belgii, Danii, Wielkiej Brytanii i Brazylii, oferuje kompletny ekosystem obsługi kibica. Obecnie wybierana przez niemal 100 klubów sportowych i kontrahentów z branży rozrywkowej, Roboticket obsługuje zarówno największe areny w Polsce, takie jak Lech Poznań, jak i kluby ze średnimi i mniejszymi stadionami, np. GKS Tychy czy Cracovia. Z rozwiązania Roboticket korzystają również kluby spoza granic Polski, obejmując swoim zasięgiem wszystkie kluby belgijskiej Pro League oraz liczne kluby w regionie Ameryki Południowej.

ŁKS to trzynasty z osiemnastu klubów Ekstraklasy, który wybrał rozwiązania platformy biletowej Roboticket. Współpraca z ŁKS-em stanowi kolejny krok w kształtowaniu przyszłości zarządzania wydarzeniami sportowymi na rodzimym rynku. Dzięki niej klub zyskuje rozwiązanie najwyższej jakości, które jest powszechnie wykorzystywane przez kluby uczestniczące w prestiżowych rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA.

– Cieszymy się, że ŁKS zdecydował się dołączyć do grona klubów korzystających z naszych innowacyjnych rozwiązań, co stanowi dla nas potwierdzenie skuteczności oferowanych technologii. Jesteśmy gotowi wspierać ŁKS w efektywnym zarządzaniu i obsłudze wydarzeń sportowych na najwyższym poziomie oraz zaproponować nowe otwarcie w zakresie sprzedaży biletów i obsługi kibiców – powiedział Michał Pyda, CEO Roboticket.

Roboticket konsekwentnie doskonali procesy zarządzania klubami sportowymi, dostarczając kompletny ekosystem biletowy, wspomagający nie tylko codzienną pracę, lecz również budowanie trwałych relacji z kibicami oraz generowanie stabilnych źródeł przychodów. – Wierzymy, że wprowadzone zmiany pozwolą ŁKS-owi rozbudować ofertę produktów oraz lepiej i sprawniej odpowiadać na szybko zmieniające się potrzeby swoich kibiców – dodaje Michał Pyda.

Nowy system – karnet na wiosnę

O zaletach nowego systemu sprzedaży jako pierwsi przekonają się Ci spośród Was, którzy zdecydują się na zakup karnetu na piłkarską wiosnę 2024. Ich sprzedaż rozpocznie się w piątek 12 stycznia.