Aktualności

Tomasz Salski: Polska piłka klubowa dopiero zaczęła definiować potrzeby kibiców

15
14 / 11 / 2019

– Marketing jest ważny, ale choćby spece z tej dziedziny stawali na głowie, bez jakości sportowej, bez tego, co pozwolę sobie nazwać „piłką w piłce”, nie zdołamy przekonać ludzi do futbolu, a w naszym przypadku do ŁKS-u – mówił prezes Tomasz Salski na festiwalu Dysonanse ŁDZ, nawiązując do filozofii budowania drużyn piłkarskich, zarówno tej “pierwszej”, jak i kilkunastu młodszych w Akademii ŁKS.

Zobacz całą wypowiedź:

POWRÓT

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *



Sponsor strategiczny

Sponsorzy

Partner strategiczny

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partner techniczny

Partner medyczny

[FM_form id="1"]