Wysłuchaliśmy uważnie Waszych opinii i po przeprowadzeniu testów systemu sprzedaży postanowiliśmy zrezygnować z zapowiedzianej kilka dni temu opcji wcześniejszego przedłużenia karnetu ze zmianą miejsca w kasach stacjonarnych.
To była trudna decyzja, ale uważamy że słuszna. Nie chcemy narażać na długie kolejki przed kasami tych wszystkich, którzy od dawna wspierają ŁKS wybierając stałą wejściówkę, dlatego od piątku (24 czerwca) od godz. 15 do wtorku (28 czerwca) do godz. 12 sprzedaż W KASACH będzie prowadzona wyłącznie dla tych, którzy przedłużają swój karnet z zachowaniem miejsca w ramach zakupionego wcześniej karnetu na sezon, rundę wiosenną lub mini karnetu. We wtorek o godz. 15 ruszy sprzedaż otwarta karnetów (online oraz w kasach).
EDIT:
Miejska Arena Kultury i Sportu poinformowała nasz klub w piątek w godzinach popołudniowych, że ze względu na awarię zarządzanego przez nią systemu sprzedaży opcja przedłużenia karnetów online dostępna będzie dopiero w poniedziałek 27 czerwca. Kolejny raz w imieniu swoim oraz MAKiS-u przepraszamy za utrudnienia.
Kibice, którzy zamierzają przedłużyć karnet ze zmianą miejsca mogą dokonać transakcji PO PROMOCYJNYCH CENACH aż do pierwszego meczu. Przepraszamy w imieniu klubu i twórców systemu za zamieszanie, ale system dostarczony przez MAKiS pozbawiony jest opcji rozpoczęcia sprzedaży online ze zmianą miejsca, co wyklucza z udziału w przedsprzedaży liczne grono kibiców m.in. z emigracji, czyli wspierających nasz klub zza granicy. Decydując się na tę zmianę chcieliśmy przede wszystkim dać równe szanse wszystkim przedłużającym karnet. Przy okazji pragniemy zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, żeby zoptymalizować system lub wymienimy go na inny, który zagwarantuje większy komfort kibicom.