Podczas czwartkowej konferencji prasowej ŁKS-u Łódź, zarząd klubu wraz z przedstawicielami firmy ForBET, oficjalnie ogłosili poszerzenie zakresu współpracy. Jeden z największych zakładów bukmacherskich w Polsce został głównym sponsorem ŁKS-u.
Współpraca z marką ForBET rozpoczęła się znacznie wcześniej, tj. we wrześniu 2016 roku, a firma wspierała klub w wielu różnych inicjatywach
Od rundy wiosennej to właśnie ForBET zajmie centralne, najbardziej wyeksponowane miejsce na specjalnych koszulkach ŁKS-u przygotowanych z okazji obchodów 110-lecia powstania klubu. Piłkarze w nowych strojach zaprezentują się już w najbliższą sobotę, w starciu z Gryfem Wejherowo.
Przedstawiciele zakładów bukmacherskich zostali również właścicielami jednego ze skyboxów, który zostanie przeznaczony do ich wyłącznej dyspozycji. Partnerstwo zostanie również poszerzone w zakresie planowanych i organizowanych eventów, a także udostępniania strefy FanZone, która cieszy się ogromną popularnością podczas meczów domowych. We wspomnianej strefie bawią się nie tylko najmłodsi kibice, ale również przedstawiciele starszego pokolenia fanów sportu.
„Od początku nasza współpraca z ŁKS-em układała się bardzo dobrze na wielu płaszczyznach. Doceniamy szybki rozwój klubu i głęboko wierzymy w to, że tegoroczny sezon zakończy się awansem na zaplecze Lotto Ekstraklasy. Miejsce klubu o tak bogatej tradycji i historii bezsprzecznie jest w najwyższej klasie rozrywkowej. Widząc w jakim tempie klub się rozwija, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu naszej współpracy. Od teraz logotyp forBETbędzie widoczny na przodzie koszulek ŁKS, a mogę również dodać, że z pewnością przygotujemy wiele ciekawych atrakcji także dla kibiców” – powiedział Adrian Heluszka, przedstawiciel firmy forBET.
O przygotowanych niespodziankach w ramach współpracy będziemy Was informować na bieżąco.
Warto dodać, że konferencja prasowa podczas której poinformowano o poszerzeniu zakresu współpracy firmy bukmacherskiej z klubem odbyła się w restauracji Panorama i została połączona z degustacją nowych, klubowych wyrobów. Zaprezentowano najnowszą odsłonę piwa Rodowite, a także całkowicie nowy produkt – energy drink Rodovity.
Na spotkanie zostali zaproszeni wszyscy partnerzy, sponsorzy i współpracownicy ŁKS-u, a także dziennikarze i przedstawiciele lokalnych restauracji i sklepów.