Do pionu biznes działu komunikacji i sprzedaży ŁKS-u dołączył Bartłomiej Musielewicz, który dysponuje m.in. dwudziestoletnim doświadczeniem zebranym dzięki pracy w firmie Kramel w roli dyrektora ds. klientów sieciowych. Obejmie nowe, menadżerskie stanowisko i będzie odpowiadał za rozwój strefy biznesowej klubu.
– ŁKS to dla mnie nowe i duże wyzwanie, którym jestem mocno podekscytowany. Biorąc pod uwagę fakt, że Kramel to prekursor w dziedzinie partnerskich relacji ze swoimi odbiorcami jak i dostawcami, to teraz ten kapitał wiedzy, doświadczeń oraz kontaktów zebrany w pracy zawodowej będę chciał wykorzystać w klubie. Choć to zupełnie inna branża, to jednak standardy obowiązujące w sprzedaży czyli de facto praca oparta na zasadzie realizacji m.in potrzeb kontrahentów i kreowaniu dla nich rozwiązań są bardzo zbliżone. O efektach przekonacie się już niebawem – mówi Bartłomiej Musielewicz.
– Rozwój struktur sprzedażowych, konsekwentnie przez nas rozwijany, jest jednym z celów klubu. Pozyskanie Bartłomieja Musielewicza stanowi bardzo duże wzmocnienie zespołu, a jego doświadczenie to olbrzymia szansa przyspieszenia rozwoju klubu w obszarze sprzedaży – dodaje Michał Frontczak, dyrektor komunikacji i sprzedaży ŁKS-u.