Łódzki Klub Sportowy jako marka sportowa rozpoznawalna nie tylko w mieście czy w regionie, ale także w całym kraju, ułatwia sponsorom oraz partnerom dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów w różnym wieku i z różnych grup społecznych.
Co równie ważne, współpraca z ŁKS-em pozwala skojarzyć firmę z pozytywnymi emocjami, entuzjazmem i sportowym duchem rywalizacji. Mecze piłkarskie ŁKS-u to przecież doskonały sposób na budowanie więzi z marką.
Coraz więcej firm realizuje więc swoje cele CSR-owe, wizerunkowe i sprzedażowe właśnie poprzez sport, zyskując w ten sposób dostęp do nowego grona potencjalnych klientów. Reklama poprzez sport może się wydawać nieoczywistym wyborem, natomiast podmioty realizujące swoją politykę komunikacyjną w ten sposób nie bez powodu są liderami na swoich rynkach i budują przewagi konkurencyjne, trafiając bezpośrednio do bardzo zaangażowanej grupy osób, dostrzegających takie firmy, podmioty i instytucje. Zaangażowanie w ŁKS Łódź niesie ze sobą korzyści wizerunkowe, pomagając osiągnąć pożądane przez firmę wyniki sprzedażowe i finansowe.