U góry strony bilety.lkslodz.pl klikamy przycisk „Załóż konto”.
Wpisujemy swój numer PESEL (w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny lub seria i numer dokumentu tożsamości), następnie klikamy przycisk „Dalej”.
Uzupełniamy wszystkie pola oraz zaznaczamy przyciski wyboru oznaczone gwiazdką. Klikamy przycisk „Załóż konto”.
* Zaznacz zgody, dzięki czemu będziemy mogli przekazać Ci najważniejsze i najistotniejsze informacje z życia Klubu, promocji w U2 ŁKS Store, akcjach rabatowych i innych.
Na podany w kroku 3 adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć aby dokończyć proces aktywacji konta. Po kliknięciu w link aktywacyjny konto użytkownika w systemie biletowym jest aktywne.
U góry strony klikamy przycisk „Logowanie” bilety.lkslodz.pl.
W polu ‘Email’ wpisujemy adres poczty internetowej użytej przy rejestracji, w polu „Hasło” ustawione przez użytkownika hasło konta. Następnie klikamy przycisk „Logowanie”.
Uwaga! Jeżeli zostanie wprowadzona nowa klauzula, która jest wymagana, wyświetli Ci się ona po zalogowaniu. Korzystanie z konta będzie możliwe po jej akceptacji.
Po zalogowaniu rozwijamy ikonę z nazwiskiem właściciela i wybieramy opcję „Twoje konto”.
Następnie rozwijamy menu kontekstowe po prawej stronie i wybieramy opcję „Zmiana hasła”.
Wpisujemy stare hasło, a następnie dwa razy nowe hasło oraz potwierdzamy przyciskiem „Zapisz” i Twoje hasło zostało pomyślnie zmienione.
Obowiązkowych danych osobowych nie można zmieniać samodzielnie. W przypadku konieczności zmiany wyżej wymienionych danych prosimy skontaktować się z Klubem przez bilety@lkslodz.pl.
Logowanie do systemu i wybór miejsca.
Uzupełnij dane.
Uzupełnij dane wszystkich osób, dla których kupujesz bilety (numer PESEL lub w przypadku obcokrajowców inny numer identyfikacyjny np. numer paszportu). Jeżeli po wpisaniu numeru PESEL, imię i nazwisko kibica nie uzupełni się automatycznie, skorzystaj z przycisku „Uzupełnij dane użytkownika”.
Wybierz bilet/karnet i sposób jego dostarczenia.
Spośród dostępnych opcji, wybierz tę odpowiednią dla każdej osoby.
Masz dwie możliwości dostarczenia biletu:
Jeżeli kibic posiada voucher obniżający cenę biletu może go wprowadzić poniżej, w polu “Użyj voucher”. Podświetlona ikonka z wizualizacją prezentu sugeruje, że dany kibic ma voucher przypisany do swojego konta w systemie biletowym.
Podsumowanie transakcji i opłata.
Kliknij w przycisk podsumowania transakcji. Upewnij się, że zamawiasz odpowiednią ilość biletów i że cena jest prawidłowa i kliknij „Realizuj”. Opłać zamówienia za pośrednictwem serwisu Autopay.
UWAGA: Zamówienie należy opłacić od razu, miejsca nieopłacone w przeciągu 15 minut, zwalniają się i są dostępne dla innych Kibiców.
Sprzedaż biletów i karnetów na nasze mecze odbywa się za pośrednictwem internetowego systemu sprzedaży bilety.lkslodz.pl, w sklepie U2 ŁKS Store oraz stacjonarnie w kasach od al. Unii Lubelskiej 2, w terminach podawanych wcześniej. W sklepie oraz kasie jest możliwość płatności kartą.
System biletowy umożliwia posiadaczom karnetów całosezonowych na przekazanie swojego miejsca w przypadku planowanej nieobecności. Jak to zrobić?
Zawsze aktualne ceny biletów i karnetów (jeśli są w sprzedaży) prezentujemy w zakładce “Cennik“.
Zakup biletów/karnetów bez rejestracji w systemie online możliwy jest wyłącznie stacjonarnie w U2 ŁKS Store lub punktach kasowych przy stadionie. Natomiast w systemie online istnieje możliwość zakupu biletów dla osób, które nie posiadają konta kibica. Zakup możliwy jest wtedy wyłącznie przez osobę posiadającą aktywne konto, po podaniu danych personalnych kibiców (imię, nazwisko, nr PESEL).
Po zalogowaniu się na konto w systemie biletowym rozwiń ikonę z nazwiskiem właściciela. Cała historia transakcji pojawi się po wybraniu opcji „Lista transakcji”.
Tak, można to zrobić zarówno online, jak i stacjonarnie w U2 ŁKS Store lub kasie stadionowej. W obu przypadkach należy podać nr PESEL, imię oraz nazwisko znajomego.
W jednej transakcji można dokonać zakupu maksymalnie 6 biletów lub 6 karnetów z obowiązkiem podania nr PESEL, imienia i nazwiska kibiców.
Jeśli w czasie transakcji zawiesił się komputer/urządzenie mobilne lub połączenie sieciowe zostało przerwane kibic może wrócić do rozpoczętej transakcji. Na jej ukończenie ma 60 minut. Po tym czasie rezerwacja miejsca zostanie zwolniona. rozpoczętą transakcję można opłacić lub anulować, wybierając Menu -> Lista Transakcji.
Bilet kupiony w formie PDF do samodzielnego wydruku można także okazać na telefonie i z telefonu sczytać go na kołowrotku. Bilet PDF posiada kod QR I będzie działał na każdym kołowrotku na dedykowanym wejściu, wybierz więc kołowrotek z najmniejszą kolejką do wejścia!
Podczas zakładania konta w systemie biletowym wystarczy w polu „PESEL/inny numer” wpisać numer paszportu lub innego ważnego dokumentu tożsamości, a następnie uzupełnić pozostałe pola, takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail. Podczas zakupu bez logowania również możesz wpisać swój numer identyfikacyjny, który nie jest numerem PESEL w miejsce identyfikatora.
Rozpoczęta i nieopłacona transakcja zostanie automatycznie anulowana najpóźniej w ciągu 1 godziny, a zajęte miejsca wrócą do ponownej sprzedaży. W przypadku, gdy kupujesz jako zalogowany użytkownik sprawdź, czy możesz ponownie opłacić transakcję lub ją anulować, wybierz Menu->Lista Transakcji i sprawdź status transakcji.
Jeśli podczas zakupu biletu wybrałeś/aś opcję „Wydruk samodzielny”, możesz pobrać bilet ze swojego konta i wydrukować go lub okazać w formie mobilnej. Nie musisz już stać w kolejce do kasy, ani odbierać swojego biletu na miejscu, na stadionie.
Po sfinalizowaniu transakcji zakupu biletów, ponownie wejdź na swoje konto w systemie biletowym za pomocą rozwijanego menu w prawej górnej części strony (kliknij na strzałkę przy Twoim imieniu i nazwisku, a następnie „Twoje konto”). W połowie strony znajdziesz pole w kształcie prostokąta z informacjami o szczegółach meczu i swojego miejsca. U dołu pola jest szereg ikonek: najeżdżając kursorem na każdą z nich, wyświetlisz informację, do czego służą.
Klikając w ikonę „Pobierz bilet” otworzysz swój bilet w formacie .pdf. Możesz wydrukować go na zwykłej domowej drukarce. Bilet możesz wydrukować w kolorze lub w wersji czarno-białej. Na wydruku są dane na temat Twojego miejsca oraz tego, którym wejściem powinieneś wejść na stadion, ale najważniejszy jest kod QR widoczny u góry biletu. Upewnij się, że jest wyraźny i nie zginaj kartki w jego miejscu. Najlepiej złożyć wydruk na trzy części wzdłuż linii. Z tak przygotowanym biletem i dokumentem tożsamości udaj się na stadion i bez oczekiwania w kolejce do kasy wejdź na mecz.
Bilet zakupiony z metodą dostarczenia „Wydruk samodzielny” możesz w łatwy sposób przesłać na swoją skrzynkę e-mail. W szczegółowym widoku biletu wybierz funkcję „Link bezpośredni”, a w nowym oknie wpisz adres e-mail, na który wyślemy wiadomość z bezpośrednim odnośnikiem do Twojego biletu.
W sezonie 2024/2025 Betclic 1. Ligi przewidziano system zniżek, które przysługują:
– dzieciom od 4. do ukończenia 13. roku życia (na podstawie dokumentu stwierdzającego wiek dziecka)
– dzieciom i młodzieży w wieku od 14. do ukończenia 18. roku życia,
– seniorom/emerytom od 65. roku życia,
– kobietom i osobom niepełnosprawnym (oraz ich opiekunom) niezależenie od wieku
Warto również pamiętać, że dzieci do 4. roku życia wchodzą na mecz za darmo, muszą jednak zająć miejsce na kolanach rodzica (nie są natomiast zobowiązane do posiadania własnej karty kibica ani biletu papierowego). Wchodzą na podstawie biletu rodzica (opiekuna).
Ważne! Darmowe wejście dla dziecka nie obowiązuje w Strefach VIP, gdzie każda osoba musi posiadać wykupiony bilet.
Wydruk biletów dotyczy wyłącznie tylko tych, które zostały już opłacone. Ich wykaz znajduje się na stronie „Moje bilety”. Naciśnięcie ikony drukarki przy danym zakupie wyświetli bilet, który można bezpośrednio wydrukować lub pobrać w postaci pliku PDF.
Dzieci, które nie ukończyły 4 roku życia mogą wejść na stadion za darmo. W takim przypadku, dziecko nie posiada przypisanego miejsca siedzącego i musi zająć miejsce na kolanach opiekuna. Bilety dla dzieci od 4. do 13. roku życia można zakupić z przysługująca im zniżką.
Nie ma takiej konieczności. Bilet dla dziecka może zakupić opiekun po zalogowaniu na swoje konto lub w punkcie kasowym.
Aby dokupić bilet należy przejść przez standardowy proces zakupu. W przypadku sektora rodzinnego należy spełnić warunek zakupu, który tam obowiązuje:
Osoby do 13. roku życia mogą wejść na imprezę masową (mecz piłki nożnej) i przebywać na stadionie wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Dlatego też osoby te nie mogą samodzielnie nabyć biletu/karnetu. Wejściówkę może zakupić jedynie pełnoletni opiekun (np. rodzic), który posiada już zakupiony bilet/karnet na swoją Kartę Kibica. Wejście na stadion odbywa się wówczas wyłącznie w obecności opiekuna osoby.
Zgodnie z regulaminem sprzedaży biletów, akceptowanym w chwili zakupu, zakupione wcześniej bilety nie podlegają zwrotowi, ani zamianie na inny termin.
Nie, nie ma takiej możliwości. W takiej sytuacji można okazać zakupiony bilet na urządzeniu mobilnym (np. telefonie komórkowym).
Nie, nie ma takiej takiej możliwości.
Nie. Oprócz karnetu zapisanego na Karcie Kibica lub biletu (na KK/wydrukowanego/online), potrzebny jest także dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość kibica.
Tak. W ramach meczu obowiązuje przypisywany dla sprzedawanych biletów lub karnetów system przydziału miejsc. Nabywca biletu lub karnetu, jak również wszystkie osoby biorące udział w meczu, zobowiązani są do zajmowania miejsc zgodnie z oznaczeniem na bilecie lub karnecie.
Aby wejść na stadion możesz wydrukować bilet w domu. Są one dostępne w zakładce “Moje bilety”. Pamiętaj, że najważniejsze jest, aby dobrze wydrukowana była część z kodem kreskowym. Dopuszczalny jest także bilet elektroniczny. W tej sytuacji należy rozświetlić maksymalnie ekran i przybliżyć kod kreskowy, następnie odbić go na czytniku kodów kreskowych na bramkach. Jeśli szkło w Twoim telefonie jest rozbite może również się okazać, że czytnik nie będzie w stanie przeczytać Twojego kodu kreskowego.
Jeżeli kibic w momencie zakupu karnetu nie posiadał karty kibica, odbiór zakupionego karnetu razem z kartą możliwy jest wyłącznie w U2 ŁKS Store lub w jednej z kas stadionowych. Nabywca musi dokonać odbioru osobiście, a przy odbiorze karty (z karnetem) konieczne jest okazanie dokumentu tożsamości. Jeżeli karnet z kartą był kupowany dla innej osoby, musi się ona stawić osobiście ze swoim dokumentem.
Posiadanie plastikowej Karty Kibica NIE JEST WYMAGANE. Dokonując zakupu biletu/ów za pośrednictwem naszej strony możesz kupić bilety, które samodzielnie wydrukujesz w domu lub wyślesz w formie mobilnej na telefon komórkowy/urządzenie mobilne. Karta kibica nie jest wymagana także podczas zakupu stacjonarnego, w punktach kasowych stadionu. Plastikową Kartę Kibica należy posiadać wyłącznie w przypadku zakupionego Karnetu, na który jest on „nabity”.
W tej sytuacji należy osobiście w U2 ŁKS Store (w godzinach otwarcia) lub w punktach kasowych stadionu (w wyznaczonych dniach) zamówić duplikat karty. Poprzednia karta zostanie wówczas anulowana, by nikt nie mógł z niej korzystać. Koszt wyrobienia duplikatu karty wynosi 10 zł.
Tak. Jednak ze względów logistycznych, w zależności od liczby kibiców przy punktach kasowych, Karty Kibica są drukowane najpóźniej na godzinę przed rozpoczęciem spotkania. Warto więc pojawić się wcześniej. Koszt wyrobienia karty to 10 zł.
Wyrobienie nowej Karty Kibica, jak również jej duplikatu, możliwe jest w punktach kasowych Stadionu. Koszt 10 zł.
Wyrobienie duplikatu Karty Kibica aktualnie możliwe jest wyłącznie dla posiadaczy karnetów na cały sezon 2022/23 lub na rundę jesienną 2022.
Tak, na stadionie funkcjonuje sektor rodzinny. Znajduje się na sektorze F1 oraz F6.
Aby zakupić bilet/karnet na sektor rodzinny (F6) w jednej transakcji musi być obecny przynajmniej jeden bilet/karnet dziecięcy.
Zakup biletów/karnetów na sektory rodzinne (F6) możliwy jest wyłącznie w jednej z dwóch konfiguracji:
Wystarczy, że Wasza grupa będzie liczyła co najmniej 10 osób oraz posiadała opiekuna.
Tak. W tej sytuacji prosimy o kontakt e-mail – bilety@lkslodz.pl.
Na stadionie oraz w jego okolicy znajdują się parkingi, w tym płatny parking P1 przeznaczony dla kibiców (wjazd od al. Unii) wyposażony w ok. 600 miejsc parkingowych. Przy stadionie (od parkingu) znajdują się również stojaki rowerowe.
Kibicom wybierającym się w sobotę na stadion Króla rekomendujemy skorzystanie z środków transportu miejskiego, czyli jednej z kilkunastu linii autobusowych i tramwajowych krążących w pobliżu al. Unii Lubelskiej 2.
Chcąc dotrzeć na stadion jedną z linii należy zwrócić uwagę na przystanki znajdujące się przy obiekcie:
lub wybrać jedną z linii, które kursują w jego pobliżu, np.: 10A/B, 12, 14, 18, 43A/B, 52, 65B, 76, 80A/C, 83, 86 lub 99.
Wybierając Łódzką Kolej Aglomeracyjną należy wysiąść na przystanku Dworzec Łódź Kaliska, znajdującym się w sąsiedztwie stadionu Króla.
Tak i są bezpłatne. Pierwszy znajduje się za kasami od al. Unii. Drugi przy wejściu po prawej stronie biurowca.
W zależności od sektora, na który zakupiony został bilet/karnet, wejście odbywa się następującymi bramami: