Aktualności

Wybierz DPD i bądź spokojny o swój prezent

10
06 / 12 / 2018

W okresie przed Bożym Narodzeniem szczególnie doceniamy zalety płynące z korzystania z usług sprawdzonej firmy kurierskiej. Gdy każdy dzień jest na wagę złota i rośnie ryzyko, że ktoś z naszych bliskich nie dostanie na czas swojego wymarzonego podarunku, warto skorzystać z oferty firmy będącej liderem krajowego rynku kurierskiego. Czyli DPD Polska – jednego z partnerów Łódzkiego Klubu Sportowego.

Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza nadawcom i odbiorcom paczek usługi najwyższej jakości. Obecnie na całym świecie kierunek zmian wyznacza konsument, czyli końcowy odbiorca paczki, dlatego właśnie DPD zaproponowała m.in. rozwiązanie Predict – interaktywne powiadomienie, które pozwala odbiorcy określić okno czasowe odbioru przesyłki. Innym wyzwaniem, na które DPD Polska znalazła odpowiedź jako pierwsza firma kurierska na polskim rynku, jest możliwość opłacenia przesyłki pobraniowej kartą lub BLIK-iem u kuriera. Jeszcze innym przykładem elastycznego podejścia do wymagań odbiorcy jest sieć punktów nadań i odbiorów Pickup. Obejmuje ona dziś ponad 2 tys. placówek w całej Polsce. Punkty Pickup lokalizowane są w dogodnych miejscach, do których po drodze mają zarówno odbiorcy, jak i nadawcy paczek. Sieć Pickup jest obecnie rozszerzana o oddziały miejskie. Charakteryzują się one wyższym standardem i usługami dodatkowymi (instalowane są w nich m.in. przymierzalnie, w których klient może przymierzyć zamówioną część garderoby i w razie niewłaściwego rozmiaru od razu nadać zwrot).

Dodajmy, że DPD Polska jest wiodącą firmą na polskim rynku usług kurierskich z niemal 30-procentowym udziałem i obrotami wynoszącymi ok. 1,6 mld złotych. Współpracuje z nią w Polsce około 6 tys. kurierów, którzy doręczają rocznie 126 mln paczek.

Za DPD Polska przemawia także silne międzynarodowe wsparcie. DPD Polska należy bowiem do DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. DPD Polska funkcjonuje w bardzo dynamicznym środowisku, bo polski rynek przesyłek kurierskich rozwija się w wysokim tempie. Wzrosty te są spowodowane przede wszystkim intensywnym rozwojem handlu internetowego, który rośnie w tempie kilkunastu procent w skali roku.

Warto też podkreślić, że DPD Polska chętnie angażuje się w pozabiznesowe działania społeczne (tzw. CSR) wspierając m.in. Towarzystwo Nasz Dom czy Fundację Zaawansowanych Technologii, organizatora konkursu naukowego E(x)plory. Firma DPD promuje także zdrowy, aktywny tryb życia, wspierając m.in. Fundację Maraton Warszawski i wiele klubów sportowych w całej Polsce. Oprócz ŁKS-u Łódź, DPD Polska jest partnerem logistycznym m.in. wielokrotnego mistrza Polski w koszykówce męskiej – Stelmetu Zielona Góra czy czołowej drużyny żużlowej – Falubazu Zielona Góra. Poza tym, DPD Polska jest jednym z partnerów Polskiego Związku Piłki Siatkowej i licznych imprez amatorskich. DPD włącza się ponadto w działania na rzecz mniejszych, lokalnych wydarzeń sportowych w miejscowościach, w których prowadzi swoją działalność.

Co znamienne, DPD Polska ma na swoim koncie wiele wyróżnień i nagród. W ubiegłym roku firma po raz kolejny otrzymała status najlepszego dostawcy na portalu Ceneo.pl, gdzie w pięciostopniowej skali uzyskała 4,8 punktu. Skłonność do polecania jej usług osiągnęła poziom 97 proc. Wybór wydaje się zatem bardzo prosty…



Sponsorzy główni

Sponsorzy

Partner strategiczny

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partner techniczny

Partner medyczny