Aktualności

Marta Olżewska zostanie rzecznik prasową ŁKS

13
18 / 12 / 2023

Łódzki Klub Sportowy będzie miał nową rzecznik prasową. Od początku 2024 roku to ważne stanowisko w najstarszym łódzkim klubie obejmie Marta Olżewska.

Marta Olżewska pochodzi z Łodzi, jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego, pierwsze szlify dziennikarskie zdobywała w Studenckiej Telewizji Uniwersytetu Łódzkiego, a następnie dołączyła do redakcji „Łódzkich Wiadomości Dnia” TVP3 Łódź, gdzie przez ponad dziesięć lat była reporterką, wydawcą serwisu informacyjnego i programów lifestylowych. Przed pojawieniem się w ŁKS-ie przez rok tworzyła audycje dla kanałów tematycznych na antenę ogólnopolską TVP.

– Do ŁKS zabieram ze sobą doświadczenie redakcyjne i wiedzę dotyczącą funkcjonowania mediów. Praca w telewizji nauczyła mnie swobody w kontaktach międzyludzkich i podczas występów publicznych, a także tego, że najlepiej pracuje się w grupie, bo wtedy tworzą się najciekawsze pomysły – mówi Marta Olżewska, którą kibice ŁKS-u po raz pierwszy mogli spotkać podczas oficjalnego otwarcia U2 ŁKS Store.

Od początku 2024 roku Marta Olżewska będzie rzecznik prasową ŁKS-u, zastępując na tym stanowisku Bartosza Króla, co ogłosił oficjalnie właściciel klubu Tomasz Salski podczas niedzielnej konferencji prasowej po meczu z Ruchem Chorzów. Do obowiązków nowej rzecznik prasowej będzie należało reprezentowanie Łódzkiego Klubu Sportowego w mediach, kontakt z jej przedstawicielami i udział w akcjach marketingowych ŁKS-u, ale Marta Olżewska zamierza być także otwarta na kontakt ze społecznością naszego klubu.

– Zdaję sobie sprawę z odpowiedzialności, z tego jak ważnym klubem dla łodzian i ludzi z regionu jest Łódzki Klub Sportowy, dlatego zamierzam uważnie wsłuchiwać się w głos kibiców ŁKS-u. Znajdziecie mnie na Twitterze/X (@MartaOlzewska) i tę platformę chciałabym wykorzystać do kontaktu z sympatykami naszego klubu – mówi nowa rzecznik prasowa.

Prywatnie Marta Olżewska jest mamą czteroletniego chłopca. Przez wiele lat należała do Zespołu Pieśni i Tańca „Anilana”.



Sponsorzy główni

Sponsorzy

Partner strategiczny

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partner techniczny

Partner medyczny