Aktualności

Kibice ŁKS-u mogą łatwo wesprzeć swój klub

13
29 / 10 / 2020

fot. Radosław Jóźwiak / Cyfrasport

Columbus, wiodący dostawca usług na rynku nowoczesnej energetyki, który od września br. wspiera m.in. ŁKS, nie poprzestał na klasycznym sponsoringu. Firma uruchomiła program afiliacyjny, skierowany do łódzkich kibiców pt. „Wspieraj swój klub”.

Zaproponowany przez Columbus program wychodzi nieco dalej poza konwencjonalny sponsoring. Poza ustaloną kwotą wsparcia dla m.in. ŁKS-u, firma dodatkowo przekazuje określony procent ze sprzedaży każdej instalacji fotowoltaicznej na rzecz wybranej przez kibiców drużyny.

– Decydując się na sponsoring łódzkich drużyn, wpadliśmy na pomysł, aby zaangażować do tego również kibiców, którzy jak wiadomo dostarczają najwięcej energii każdemu zespołowi. W przypadku udziału w programie afiliacyjnym będzie to konkretny, dodatkowy zastrzyk finansowy dla wybranego klubu, w wysokości 5 proc. z każdej umowy na instalację fotowoltaiczną – mówi Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu Columbus Energy S.A. – Jesteśmy pod wrażeniem entuzjazmu, z jakim przedstawiciele konkurujących ze sobą łódzkich drużyn podeszli do współpracy w ramach tego projektu, w duchu sportowej, zdrowej rywalizacji – dodaje Łukasz Jaronik.

– Serdecznie zachęcamy wszystkich kibiców do wzięcia udziału w programie „Wspieraj swój klub”. Mamy nadzieję, że jego powodzenie sprawi, iż wkrótce kolejne firmy, będące liderami w swoich branżach, zaangażują się w sponsoring łódzkiego futbolu. A tylko z poważnymi partnerami u boku piłkarska Łódź będzie mogła skutecznie gonić inne miasta. Chyba każdy z nas chce w obecnych czasach być eko, a jednocześnie szuka oszczędności dla domowego czy firmowego budżetu. Oferta Columbus umożliwia jedno i drugie, zatem nie ma nad czym się długo zastanawiać – przekonuje Bartosz Król, rzecznik prasowy Łódzkiego Klubu Sportowego.

Do obsługi programu powstała dedykowana strona internetowa wspierajswojklub.pl, za pomocą której kibice ŁKS-u, zainteresowani fotowoltaiką, mogą łatwo złożyć zapytanie o ofertę, a w przypadku decyzji o zakupie – wybrać swój klub, przekazując mu w ten sposób część zysku z transakcji.



Sponsorzy główni

Sponsorzy

Partner strategiczny

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partner techniczny

Partner medyczny