DPD Polska, czyli lider krajowego rynku kurierskiego, pozostanie partnerem Łódzkiego Klubu Sportowego do końca 2019 roku. – Obie strony są zadowolone z efektów dotychczasowej współpracy, więc podpisanie nowej umowy, która obowiązywać będzie do 31 grudnia 2019 roku, tak naprawdę było tylko formalnością – mówi Dariusz Lis, dyrektor Łódzkiego Klubu Sportowego.
– Cieszymy się, że w najbliższych miesiącach będziemy mogli współpracować z tak uznaną firmą jak DPD w jeszcze większym zakresie niż do tej pory. Mamy nadzieję, że nasza kooperacja przełoży się na realizację kolejnych celów, jakie sobie postawiliśmy – podkreśla Lis. Przypomnijmy, DPD Polska jest wiodącą firmą na polskim rynku usług kurierskich z niemal 30-procentowym udziałem i obrotami wynoszącymi ok. 1,6 mld złotych. Współpracuje z nią w Polsce około 6 tys. kurierów, którzy doręczają rocznie 126 mln paczek.
Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza nadawcom i odbiorcom paczek usługi najwyższej jakości. Obecnie na całym świecie kierunek zmian wyznacza konsument, czyli końcowy odbiorca paczki, dlatego właśnie DPD zaproponowała m.in. rozwiązanie Predict – interaktywne powiadomienie, które pozwala odbiorcy określić okno czasowe odbioru przesyłki. Innym wyzwaniem, na które DPD Polska znalazła odpowiedź jako pierwsza firma kurierska na polskim rynku, jest możliwość opłacenia przesyłki pobraniowej kartą lub BLIK-iem u kuriera. Jeszcze innym przykładem elastycznego podejścia do wymagań odbiorcy jest sieć punktów nadań i odbiorów Pickup. Obejmuje ona dziś ponad 2 tys. placówek w całej Polsce. Punkty Pickup lokalizowane są w dogodnych miejscach, do których po drodze mają zarówno odbiorcy, jak i nadawcy paczek. Sieć Pickup jest obecnie rozszerzana o oddziały miejskie. Charakteryzują się one wyższym standardem i usługami dodatkowymi (instalowane są w nich m.in. przymierzalnie, w których klient może przymierzyć zamówioną część garderoby i w razie niewłaściwego rozmiaru od razu nadać zwrot).
Za DPD Polska przemawia także silne międzynarodowe wsparcie. DPD Polska należy bowiem do DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. DPD Polska funkcjonuje w bardzo dynamicznym środowisku, bo polski rynek przesyłek kurierskich rozwija się w wysokim tempie. Wzrosty te są spowodowane przede wszystkim intensywnym rozwojem handlu internetowego, który rośnie w tempie kilkunastu procent w skali roku.