ŁKS Łódź, klub z ponad stuletnią historią, silnie zakorzeniony w łódzkiej społeczności i z jasno określonymi ambicjami na przyszłość, poszukuje osoby na stanowisko Kierownika ds. Marketingu, która obejmie strategiczną odpowiedzialność za marketing marki ŁKS.
Jeśli łączysz pasję do sportu z doświadczeniem w marketingu, potrafisz myśleć strategicznie, ale nie boisz się działań operacyjnych, zapoznaj się z naszą ofertą.
Czym będziesz się zajmować?
- nadzorowaniem kluczowych projektów
- zarządzaniem zespołem marketingu
- tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowej klubu (wizerunkowej, digitalowej, eventowej)
- współpracą z międzynarodowymi organizacjami piłkarskimi, organizatorem rozgrywek, PZPN
- współpracą z partnerami i sponsorami klubu w zakresie działań promocyjnych
- współtworzeniem kampanii reklamowych, treści marketingowych i materiałów promocyjnych
- rozwijaniem projektu Wielosekcyjnego ŁKS-u
- wsparciem działań sprzedażowych (karnety, bilety, U2 ŁKS Store)
- monitorowaniem efektywności działań marketingowych i raportowaniem wyników
- budowaniem pozytywnych relacji z kibicami
Czego od Ciebie oczekujemy?
- minimum dwuletniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w dziale marketingu (mile widziane w branży sportowej, eventowej lub rozrywkowej)
- umiejętności zarządzania zespołem i koordynowania wielu projektów równocześnie
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych i organizacyjnych
- samodzielności, odpowiedzialności i orientacji na cel
- kreatywnego podejścia do budowania marki i działań promocyjnych
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Co oferujemy?
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilne warunki zatrudnienia
- elastyczne godziny pracy
- możliwość realnego wpływu na rozwój jednej z bardziej rozpoznawalnych marek sportowych w kraju
- pracę w zespole złożonym z ludzi pełnych pasji
- uczestnictwo w projektach o wysokim zasięgu
Jak aplikować?
Prześlij swoje CV oraz list motywacyjny na adres: praca@lkslodz.pl. W tytule wiadomości wpisz: „Kierownik ds. Marketingu”.
Dołącz do ŁKS-u i współtwórz markę, która łączy tradycję z nowoczesnością.