Na sobotnim meczu z GKS-em Katowice kolejny raz pojawiła się na stadionie Króla liczna grupa sympatyków ŁKS-u związana z klubem LZS Chrząstawa. I chociaż to nie pierwsza ich wizyta w Łodzi, tym razem okazja była wyjątkowa.
Już wkrótce piłkarze LZS Chrząstawa (sieradzka klasa B, grupa V) będą występować na boiskach w koszulkach opatrzonych nazwą marki „Rodowite”, czyli piwa powstającego w kooperacji z Browarem Staropolskim, którego nie trzeba przedstawiać łódzkim kibicom.
I z tej m.in. właśnie okazji na meczu ełkaesiaków z GKS-em Katowice na trybunie pojawiła się cała drużyna LZS-u Chrząstawa na czele z prezesem Bohdanem Kwaśniakiem, który zresztą jest sympatykiem naszego klubu.
– Współpraca z LZS-em Chrząstawa to działanie wielowymiarowe. Po pierwsze, nasz brand w postaci marki „Rodowite” trafił na koszulki zewnętrznego klubu. Po drugie, przed otwarciem całego stadionu tego typu działania mają na celu zebranie w regionie swego rodzaju ambasadorów, co w dalszej kolejności powinno zachęcić ludzi do pojawiania się na stadionie Króla w przyszłości – mówi Krzysztof Zawlik, główny technolog Browaru Staropolskiego, autor piwa „Rodowite”, a prywatnie kibic ŁKS-u.
Nowy tydzień rozpoczynamy w świetnych nastrojach! Marzenia się spełniają. Prezes Bohdan jest kibicem, miał epizod piłkarski w tym klubie a teraz będzie w Chrząstawie miał sponsora @rodowite! Dziękujemy za gościnę @LKS_Lodz i do zobaczenia na meczach! https://t.co/YXeln0KwaD
— LZS Chrząstawa (@LZSChrzastawa) November 15, 2021