Nowe rozdanie wymaga wykwalifikowanych specjalistów nie tylko w dziale sportowym, dlatego z satysfakcją informujemy, że oprócz zaanonsowanego jeszcze przed środową konferencją prasową Jakuba Olkiewicza (znany dziennikarz będzie odtąd zarządzał komunikacją klubu), do działu marketingu ŁKS-u dołączył właśnie Kamil Haładaj.
Nowy specjalista ds. marketingu i komunikacji w Łódzkim Klubie Sportowym przez wiele lat pracował w GKS-ie Bełchatów i akademii piłkarskiej tego klubu, gdzie jako specjalista ds. marketingu koordynował i zarządzał komunikacją w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej; tworzył wysokiej jakości treści i materiały o charakterze wizerunkowym, informacyjnym oraz marketingowym. Szeroki zakres jego obowiązków obejmował również m.in. organizację dnia meczowego, wydarzeń, akcji i eventów klubowych oraz uruchomienie sklepu internetowego. Kamil Haładaj był częścią zespołu, który został wyróżniony nagrodą Fortuna 1 Ligi za „Najlepszą akcję w mediach społecznościowych”, poza tym ukończył centralny kurs spikerski PZPN-u.
Nowa twarz w naszym ełkaesiackim zespole w przeszłości była związana z działem promocji w Miejskim Centrum Sportu w Bełchatowie, co więcej jest autorem wciąż powstającego projektu wikigks.pl (encyklopedia internetowa GKS-u Bełchatów), współzałożycielem portalu „Bełchatów na sportowo” (belsport.pl), dziennikarzem gazety „Fakty. Informacje. Komentarze” oraz byłym współpracownikiem „Sportowych Faktów”, lokalnego oddziału „Dziennika Łódzkiego” i bełchatowskiej telewizji.
1 czerwca z radością dołączyłem do działu marketingu @LKS_Lodz Zdaję sobie sprawę, gdzie trafiłem i jak duże są oczekiwania fanów ŁKS-u. Wierzę, że swoją osobą pomogę tej ekipie i wspólnie zrobimy pozytywny hałas! ⚪⚪ Do zobaczenia na #StadionKróla pic.twitter.com/QPJ4Y8cwlz
— Kamil Haładaj (@khaladaj) June 2, 2022
Kamil Haładaj dołączył do działu marketingu ŁKS-u 1 czerwca. – Cieszę się z tego „transferu” i możliwości, które otwierają się przede mną wraz z rozpoczęciem pracy w tym miejscu. Zdaję sobie sprawę, gdzie trafiłem i jak duże są oczekiwania fanów Łódzkiego Klubu Sportowego. Liczę, że moje doświadczenie, które miałem okazję zdobywać w Bełchatowie, pomoże zespołowi marketingowemu biało-czerwono-białych – mówi nowy specjalista ds. marketingu i komunikacji ŁKS-u.