Zaplanowany na niedzielę 12 marca mecz ŁKS-u ze Stalą Rzeszów to świetna okazja, żeby w sposób efektywny zareklamować swoją firmę – zarówno wśród kibiców obecnych na stadionie, jak i tysięcy widzów przed telewizorami, ekranami telefonów czy komputerów. Skontaktuj się z nami!
Wg badań Pentagon Reaserch od początku sezonu ŁKS wygenerował wartość reklamową bliską 24 mln zł. Wpływ na to miało m.in. ponad 100 tys. ekspozycji w dwóch kanałach – telewizji i social mediach. Trzy najciekawsze mecze domowe ŁKS-u na stadionie Króla ściągnęły przed telewizory 225 tys. kibiców. 12,2 mln skumulowanej widowni spotkań z udziałem ełkaesiaków to wynik, który zasługuje na uwagę.
Reklama na stadionie to możliwość dotarcia do szerokiego grona klientów – zarówno kibiców obecnych na stadionie, jak i tysięcy widzów przed telewizorami, ekranami telefonów czy komputerów. Doskonale wyeksponowane i znajdujące się wokół murawy bandy LED oraz banery pozytywnie wpłyną na proces rozpoznawalności marki czy produktu.
Transmisję telewizyjną z meczu ŁKS-u ze Stalą Rzeszów przeprowadzą Polsat Sport i Polsat Box GO, co w połączeniu ze spodziewaną wysoką frekwencją sprawia, że dzięki reklamie na bandach LED dotrzesz w niedzielę co najmniej do 100 tysięcy piłkarskich fanów.
W ramach oferty „Sponsor meczu” oferujemy:
Skontaktuj się z nami:
Marcin Klimaszewski / tel.: 602 205 411 / e-mail: biznes@lkslodz.pl